|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska byta ut original luftfiltret mot ett öppet filter. Största anledningen är för att få ett skönt motorljud. Finns ju många olika varianter på filter och jag är osäker på vad jag ska ha. Skulle vilja ha ett rör som går från LMM ner till luftintaget med filtret nere vid luftintaget, men vet inte vad det ska vara för något rör, skulle det här fungera? Länk eller ska man satsa på det här? Länk. Det sista alternativet så går röret från luftintaget till luftfiltret istället för att luftfiltret sitter nere vid luftintaget. Skicka gärna länkar där andra har byggt om eller ge mig tips o råd. Vilket filter rekommenderas? BMW 528i e39 | |
|
Hej det finns komplett k&n kit billigt på ebay.de eller ebay.co.uk Om du vill handla i sverige har hova.com simota filter, de ska ej oljas in så de förstör inte LMM. Kompisen har kört med simotafilter på flera M50 utan problem. Kör jag inte med green cotton insatsfilter till min m50b25. |
|
| * Själv kör jag med green cotton insatsfilter till min m50b25. | |
| jag funderar lite över "aero form" satserna dom har på sidan där den jag funderar på är till e34 den har ju extra kylning till generatorn som det ser ut som att dom bara har tat bort vid instalation av filtret gör det någonting kan generatorn bli överhettad ? Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.