|
Sida 15 av 17
|
|
|---|---|
| CTS har helt klart lite attityd, men visst, jag förstår ju att en del ogillar det. Men i en värld där t.ex BMW fegisdesignar och ritar egna varianter av Audis modeller så tycker iallafall jag att det är kul när designen sticker ut lite. | |
|
Viss skillnad på en CTS och CTS-V. Har dessutom för mej att grabbarna i American Choppers byddge bågar baserade på denna bilmodell. Blev snygga som fan. /Bellamy |
|
|
Denna hade jag inte sagt nej till. :) Länk |
|
|
Håller med. inte många som vet vad det sitter under huven vilket är riktigt roligt:-) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Det är den gamla karossen...skitful. Den nya, som kom 2008, är riktigt läcker. |
|
|
Den vita hos Exclusive är ju en USA-spec, det gör den garanterat mer svårsåld eftersom det finns EU-versioner på marknaden till vettiga priser. Det är svårt att se på bilderna men den kan sakna navigator och det bästa audiosystemet. I USA finns det flera versioner med olika utrustningsnivå medan de som säljs i Europa i princip är helt fullutrustade. |
|
|
Handlade inte tråden om. Rubrik: Köpte mig en Hyundai i40 och dumpar BMW! Ångrar mig INTE en sekund! Tycker den har spårat ur lite. |
|
| Tråden ändrade riktning... ;-) | |
|
Marin: Menar du den svarta som jag länkade till? Den är läcker oavsett modell tycker jag. |
|
|
Såg att I40 fick riktigt rejält med pisk av Peugeot 508 i Aftonbladets vintertest (18 mot 25 plus). Bullrig, dåligt chassie och dåligt lyse var kanske de största plumparna. Flåklypa |
|
| Men frågan är om inte I40n har bättre kvalitet i det fallet. | |
|
Igår såg jag en i40 i verkligheten för första gången. Herregud vad ful den är! Tyckte den såg skaplig ut på bild, men livs levande var en helt annan femma. |
|
|
Angående Kia/Hyundais 2.2 liters dieselmotor så kan jag hålla med om att den är imponerande på pappret, men i verkligheten... Jag provade nyligen en Kia Sorento med denna motor och jag förstår inte var de 436 newtonmetrarna tagit vägen. Den kändes ordentligt slö. Okej bilen väger nästan 2 ton, men nog borde vridet kännas lite i alla fall?! Visserligen hade bilen automat, men så mycket borde väl inte försvinna i lådan? |
|
|
Jag läste också Aftonbladets test och det var inga vackra ord. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Lycka till då Herr .Bayer, så länge det nu varar! | |
|
Hur är kurvtagning/väghållning över 240km/h i din hynda? ;) (Hade en santa fe en gång där vxllådan oförhappat rasade. korea-kvalitet) no more: Ford, Hyundai, Audi, Volvo, Saab |
|
| vingen, ligger du ofta och testar kurvtagning i över 240km/h? i Vilken kurva har du testat din? ;) | |
|
På bild ser bilen riktigt bra ut, men när jag såg den i verkligheten så led jag med dom som köpt den. De allra flesta bilar brukar växa när man ser dom tredimensionellt, men det gjorde verkligen inte den Hyundaien. Men TS är ju nöjd...annat kan han ju inte vara som ska stå ut med härket i x antal år :))) MVH Robert |
|
Karl-Hilding |
Parkerade bredvid en Hyundai i40 i måndags. Huvaligen vad ful den är. Hur kan man skapa något sådant hiskeligt? Sorry TS men jag hymlar inte. |
|
Hur står sig en Kia Ceed mot en i40? Jag åkte i en Ceed diesel i 30 mil och den infriade alla mina förväntningar och definierade på ett bra sätt exakt varför den inte är en "premiumbil". Stora hårda plastbitar i olika grader av fulhet till inredning, synlig plåt inuti bilen vid dörrarna, vibrationer vid olika varvtal, resonansljud i olika hastigheter och varvtal mm, den klassiska billighetskänslan i knappar och reglage och displayer. Kändes verkligen inget påkostad, och det är den ju inte heller! Mao allt OK, men nån BMW det är den inte på något sätt förutom att det är ett också är ett transportmedel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.