|
|
|
|---|---|
|
Kommer ut från jobbet i fredags eftermiddag och ser då att någon bänt loss det runda bmw-märket på bakluckan. Det syns tydligt att någon bänt loss det då det är två märken i lacken efter skruvmejsel eller liknande. Faan vad tråkigt. Frågan är nu, vet någon vad ett sådant märke kostar och måste man beställa ett eller har BMW-försäljarna sådana liggande? mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg | |
|
Fy fan vad tråkigt! Märket i sig är billig, kostade 145:- till huven på min förra bil. Man kan ju undra vad det är för folk som gör något dylikt!!! |
|
|
Abbe du har mail. mvh Berg "Ett är att förstå ett sjökort, ett annat att föra skepp" /Holberg |
|
|
Samma sak hände mig igår ... både front ock bak märket tog de. Undrar vad man skulle börja bryta sönder på dem och man såg dem sno märket! Knäskålen kan man ju sparka till så den sätter sig på andra sidan benet :) /Sören |
|
| fy fn va sniket..de är ju inte direkt dyra märkena. | |
| Har ett märke till bakluckan på en e34 liggandes någonstans tror jag! | |
| Ynkedom, desså lär ju med största sannolikhet också äga en BMW..varför inte gå till en skrot och plocka istället??? | |
|
Trist som fan. Jag bytte mitt märke för några veckor sedan och gav 130:- för emblemet som min ÅF hade hemma på hyllan. Mvh. Micke Länk |
|
|
brukar gå att hitta märken på skroten. Fast det värsta kan ju vara dom brytmärken man får i lacken. Kan bjuda på denna anekdot ur verkliga livet: Minns att jag i min ungdom vid omläggningen till högertrafik hade klistrat bakluckan (på en Opel Kadett -64) full med H-märken. Och tro't eller ej, en morron var alla snodda! Och det trots att dom var gratis på alla bensinmackar. Då, som nu, finns det skäl att undra över folks kapacitet mellan öronen! ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Plock loss Emblem på V-ås (kungsåra) skroten för 10:-. Fram o bak,Som nya. | |
|
Problemet är att bilen var parkerad där jag bor, och den stod inte där de flesta "ungar" vandrar förbi, så det är säkert någon i området. Bara hoppas att de låter bli den i framtiden (eller att jag lyckas få tag på dem och kan skicka dem till sjukhuset .. skall de få se vad 12 års material arts träning kan göra!) -- Skall kolla skroten i Sollentuna. De verkar dock inte ha så mycket BMW grejer. Annars så blir det nog billigare att köpa nya på BMW i Solna än att åka till Västerås :) /Sören |
|
|
Ja samma dag nån tar nåt från min bil och jag ser det så hamnar jag troligast i finkan... _____________________________________________ Länk |
|
|
Ibland har man tur! Igår satt det en lapp på min vindruta(nej ingen parkeringsbot!)... Det var från en kille som trodde att han hade mina BMW emblem. Det visade sig att han jobbade på en skola i närheten, och hade sett några ungar(12 års åldern) som inte kunde svara på vart de hade fått tag på emblemen. Så han hade gått runt och kollat på bilarna i närheten och hittat min bil utan märken. Jag skall ta mig till skolan för att hämta emblemen. Han ville även att jag skulle möta och snacka med ungarna, så de får lite verklighetsuppfattning! Gäller väl bara att hålla igen, så man inte börjar jaga runt dem i korridoren! /Sören |
|
|
soren: Blev det några märken på din bil? i så fall så vill du ju bara en sak med det mötet menar jag, vem tog bort dem? Hans föräldrar får ju vackert betala. Är de sen hyffsat vettigt funtade så lär han väl inte göra om det i första taget. Så ta det piano och se till att du med säkerhet vet vem/vilka som tog märkena, sen kan du alltid börja jaga dem efteråt;-) |
|
|
Lider när man hör sånt här som i allra högsta grad är småaktigt!! Kunde nästan tro att det var en Skoda-ägare som snott märket (ironi)... BMW-emblemen sitter kalas på Felicia. Är en här i stan som bytt både baklucke-emblemet och huvemblemet mot BMW-diton på sin Felicia... Hoppas du får nåt vettigt ur ungarna och ge dig inte innan förälder fått pröjsa skadan på bakluckan!! /Kidde Hjärtat säger fortfarande BMW... |
|
|
> soren 12 års träning lärde dig inte att stava i allafall.. HEHE ;-) välstämd tretummare med F1 ambitioner Länk |
|
|
Är det några j...a stollar som samlar på Bmw märken och hänger runt dom halsen. De gjorde de med mercedes stjärnan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.