|
|
|
|---|---|
|
Jag TROR jag har problem med cirkulationen av vattnet som inte vill sätta igång.. Jag har bytt både pumpen och termostaten nu men om jag känner på slangarna så blir den nedre aldrig riktigt varm. Och bilen går tillslut upp i temperatur. Satte i den nya termostaten idag. åkte en sväng och temperaturen höll sig normal, men efter jag hade stannat i max 2 min på tomgång, när jag åker iväg igen ser jag hur tempmätaren går uppåt. stänger av bilen och låter den kyla ner sig. Då sätter jag på varningsblinkersen medan jag står där hör jag hur det börjar blinka i 'otakt' och bara vänster sida blinkar några gånger.. sen tillbaka till normalt. och så blinkar antispinnlampan i takt med blinkersen.. ?! När jag ska starta bilen så vill inte startmotorn gå, låter som jag vet inte vad.. som när en säkring smäller fast, pangpangpang... hela tiden. nått elfel känns det som? kollade säkringar och reläer och alla säkringar var bra.. däremot reläet till "Low speed radiator fan" kylfläkten då, Vet inte hur man 'kollar' hur ett relä är kast men jag skakade på det och det ligger något löst där i så jag antar att det är kasst då.. Skulle verkligen uppskatta lite hjälp med detta.. måste jag byta startmotorn? det är ju så trångt och jobbigt! :/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.