|
|
|
|---|---|
|
`jag ahr sett att det finns hållare för diskanter på e30 som e läckra,. den lilla triangeln vid sidospeglarna kan man byta ut mot ett par med diskant hållare. är det nån som har ett par att sälja, det ser snyggare ut och e billigare än att borra i dörren tacksam för svar / martin mk | |
|
Dessa är mycket sälsynta, så du lär få svårigheter att hitta några... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Hej Du kan köpa dem på www.nfs.nu, begagnade. Kanske nya oxå... Hör med dem! Mvh Per |
|
|
ok tack så mycke. jag har sett ett par och dom e väldigt läckra, smälter bra in i bilens miljö(det ska höras men inte synas e mitt motto), chansen e större att man får ha bilen i fred då. 6*9 i hatthyllan utan tunade rutor är inte bra, blir stulet direkt, tro mig. sat om man har klistat fast diskanterna vid framrutan. ha det/ martin mk |
|
|
Larm, någon ?? Diskanthållarna tillvekar du enklast själv då det är svårt att hitta en universal som passar riktigt bra till dom diskanter som just du har.. Kolla på www.streetsound.se och under utbildning för läckra exempel, Läs Bilstereotidningen för utförligare handledning..... |
|
| Det var under galleri... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.