|
|
|
|---|---|
|
Tja funderar på om man kan ta ur enbart kassett delen i min bmw så att man fortfarande kan använda sig av BC utan problem och kanske trycka in en vanlig enkel din stereo där kassetten suttit? Ber om ursäkt om jag upprepar men har sökt så gott jag kunnat utan att hitta exakta svar på just den frågan! MVH | |
|
Japp! Finns adaptrar i plast som täcker hålet efter orginal och har istället plats för vanlig stereo. Har en till salu för 300:- ink frakt. |
|
|
så det går alltså att enbart ta bort kassett delen och allt annat funkar ändå?! tror att polaren har en sådan ram liggandes men ska kolla upp det :P |
|
| har du bild på den btw? kan man fortfarande använda sig av den där luckan som man kan trycka upp och ner då som är över kassetten? | |
| Nej, luckfunktionen försvinner iomed att en vanlig stereo är längre ut än orginal. Snyggast tror jag är att demontera luckan helt. Men har du funderat på en Hualingan? | |
|
Hej Filthee , själv har jag bytat ut orginalstereo i min e39 till en 2din som sitter monterad i en ram från tyskland som jag anser vara det bästa köpet om jag jämför med diverse täckplattor jag sett på brc och andra ,Länk |
|
|
bmwagnus: Det där måste vara den absolut minst fula jag har sett hittills! Om man kunde få listatrappen på täckplåten att se ut som de andra listerna så skulle man kunna tro att den har suttit där från början. För att vara helt nöjd skulle jag dock vilja ha en plåt som medger luckfunktionen och inte gör att det ser tomt ut på resten av plåten. De andra plåtarna jag har sett ser ut att bara vara något hemmagjort fulbygge som bäst lämpar sig i en raggarvolvo 740 med 30% kosmetisk rost och klistrad text på rutorna. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
men jag ska absolut inte sätta i dubbel din utan jag vill ha kvar Board computern! så enkel din om man tar bort kassettedelen borde ju bli nice |
|
| Men hur fan får man ur enbart kassett delen? :S | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.