|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har beställt en 530d Xdrive touring, tror den kommer V1-2. Och jag har även köpt 20" 356 fälgar till sommaren men misstänker att bilen kommer se löjligt hög ut? Har sökt på nätet efter sänkningsfjädrar men inte hittat nått. Nån som har nått tips? | |
|
Har svårt att tro den kommer se löjlig ut, tror det blir kanonfint, även om jag personligen anser det finns snyggare 20" än just 356 fälgen. Har du M-sport paket på bilen? Skiljer väl bara någon cm i höjd på en rwd o x-drive? Tycker du tappar komfort om du sätter på en sänkningssats annat än M-sport fjädringen. /Anders |
|
|
Nej, jag valde inte M-sport. Har det idag på min E61, men struntade i det på nya F11an. Valde emellan en 525d xd med M-sport eller en 530d xd utan M-sport. Efter att jag provkört bägge så blev valet enkelt :-) 525an är för trött tyckte jag. Provade även en 535d och den gillade jag så klart mest. Men då hade fått blivit en sedan och comfortpaket och i stort sett inget mer. 356 fälgarna köpte jag till bra pris på blocket och tyckte dom såg riktigt fina ut. Provmonterade dom på min E61a idag och dom passade. nästan. Fick inte dit bakfälgarna men monterade bägge fram fälgarna på ena sidan av bilen bara för att se hur det såg ut. Det såg riktigt fint ut! Får väl vänta och se om bilen behöver sänkas, är ju bara ca 7 veckor kvar tills den kommer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.