|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Dem länkar som tidigare har länkats hära finns det bara uppdatering v29 vart hittar jag v32 all mods? Tack för hjälpen åter igen! |
|
| Länk | |
| Night all mods 1010 er versjon 32,fungerer perfekt. | |
| Perekt då ska ja ta och testa tack för dina snabba svar! | |
|
v31 e exakt samma version Ingen skillnad |
|
|
Ja det stemmer v32 vs v31 The only car that benefits from a V31 to V32 change is the E65 7-series |
|
|
Har goglat fram nu navcoder och laddat ner den, nuär frågan hur kopplar man upp sig emot bilen samt måste man betala 20euro för att få svenska? Mvh |
|
| Vad skall du ha Navcoder till? | |
| fick ett pm om att ja ska in dära o ladda ner det för att få det på svenska osv | |
| Du må ha ibus interface Länk har du god datorkunnskap så går det nok bra å programmere om til svensk språk,du kan også bruke ett programm som heter navtweak så du gør om engelsk til svensk på cd image du har lastet ned,så slipper du å bruke ibus interface,også det krever god dator kunnskap.Har du prøvd den nye cd med softwaren på bilen engelsk er også ok å bruke. | |
| Jag har Navcoder och inte kan jag använda den till att ändra språk i navigatorn.... | |
| Precis vad ja misstänkte, nu när ja har brännt ner v32 all mods vad mer ska ja göra för att kunna ändra språket? | |
| Det stemmer Kane jeg tengte fel.Går bare med navtweak men umulig å forklare her hvodan man gjør det,går med mange timer (dager)å oversette programvaren til svensk,328ci du må nok bruke engelsk,eller søk på google om (navtweak user manual) | |
| Ok så pass då hoppar ja över det och nöjer mig med engelska, har tyska nu o de inte kul! | |
|
Kan ja köra med denna när jag har v32? Länk Mvh |
|
|
Har ett problem med datorn och ja kan inte bränna uppdateringen:( någon som har lust att bränna ner det på en skiva åt mig (mot betalning så klart) så vore de helt underbart Mvh |
|
| Skall du inte ha BMW High...? Vad står på skivan du har nu? | |
|
Har skivan nu i bilen kommer inte i håg va den hette men tror inte att de var bmw high! vad skall ja köra på? |
|
|
Tror inte den skivan funkar i din. Som Kane skriver så brukar dom som passar MK4 ha "High" med i titel. Du skriver att du har tyska nu och det är väl inga problem att skifta till engelska? Det behövs inga nya skivor eller uppdateringar utan är något man gör i menyn under "Set". ___ //Ulf |
|
|
Jag gör en uppdatering för att få 3D kartor osv, sen ang språket så har jag tyska, italienska o franska bara, men dem som kör med v32 vad man med för skiva då på en mkiv? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.