|
|
|
|---|---|
|
Står i begrepp att beställa en F11(utan M-sport) och funderar på ett par olika utrustningsalternativ. Aut avbländbara ytter/innerbackspegel: Går funktionen att stänga av? På vissa bilar kan man stänga av automatiken. Erfarnehter av att köra med dem i t.ex. stadstrafik i mörker? Ska man endast ta innerbackspegeln? M-chassi: Hur mycket sänker det? Ska givetvis provköra för att känna på det. Adaptiva strålkastare: Har det på min nuvarande bil och gillar det, lite rädd att man kommer sakna det på den nya bilen. Erfarnehter på F11, hjälper de mycket? 4-zons klima: Får intrycket när man läser på BMW:s hemsida att det ingår dragfri ventilation utöver luftutsläpp i B-stolparna och kontrollpanel bak. Men varför sitter utblåsen så lågt i B-stolparna? Gör de någon nytta på sidorutorna bak? Kommer ha p-värmare så utsläpp bak för sidorutorna är intressant. | |
|
Kan ge en liknande reflektion från mitt E61 köp: Diskuterade med mig själv om det räckte med innerbackspegeln eller om¨jag skulle välja ytterbackspegel till. gjorde inte detta och har retat mig alla de morgnar jag haft solen i ytterbackspegeln på väg till jobbet! Det kan enligt min mening inte stängas av och baserat på endast innerbackspegeln fungerar det skitbra. M-chassi: 15 mm? Om du inte väljer xDrive, då blir det 0. Adaptiva strålkastare: Hustruns CrossTouran har den funktionen. Riktigt bra! Kanske för att jag är >40 så börjar jag gilla den typen av saker som förenklar livet... ;o) ---- BMW CS #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.