|
|
|
|---|---|
|
Hej Har nyss köpt en 325 E36. Knappen som sitter under knappen till AC'n saknar dock förklaring och jag undrar därför vad den gör ? Är det någon som vet ? | |
|
Om jag inte minns helt fel så är det defr. för bakrutan ../molle |
|
|
Nix knappen sitter framför tillvänster om vxl spaken. Och det är inte defr. Man hör en motor som surrar när man trycker in den så något gör den iallafall. Har ej klimatkontroll d v s kan ej ställa in en önkad temperatur. Vore tacksam för svar ! |
|
|
Kan det vara en sådan där funktion som återcirkulerar luften i cupen? Mvh. Micke Olsson |
|
|
sammykolner: Är inte säker på om du menar att knappen du syftar på sitter i klimaenheten eller under denna men så så här ser det ut på min 325:a, kliman har tre knappar, övre vänstra är ac, undre vänstra är bakrutedefroster och övre högra är återcirkulation av kupéluften. Under den sitter sensorn som känner av temperaturen. |
|
|
Hej Tack för era svar ! Knappen sitter nertill framför knapparna till elhissarna. Intercirkulation skulle det kunna vara, men jag har en knapp till höger om dessa knappar med en "återvinningssymbol" på, så jag tycker att det ligger nära till hands att tro att det är denna som är för intercirkulation. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.