|
|
|
|---|---|
|
Tjena, mitt första inlägg här då! Jag har läst på forumet under en längre tid, samtidigt som jag varit på jakt efter en 540i e39. skulle vilja se om någon vet något om eventuellt skruvad mätare eller andra konstigheter med denna bil: Länk Är priset på denna bil vettigt eller är det någon som vet om något vettigare alternativ? Vet inte hur man får till en länk, vet att jag har läst det någonstans med kommer inte på var, så någon som läser detta får gärna tipsa om hur man gör. Jag bränner mer än gärna det bränsle du försöker spara | |
|
Ser väl ok ut vad gäller milen. Rost i baklucka är "standard". Det går ju att beställa besiktningsprotokoll från bilprovningen om du vill kolla extra. Däremot så ligger det en kredit på bilen fram till 2015-09-30 hos en Norsk bank. Se till att säljaren löser det lånet i samband med ev. köp. Annars får du betala det.. |
|
|
Jag har också förstått att rosten är standard fel, har en del bra kontakter på olika bmw verkstäder så att fixa till bakrutetorkaren borde inte vara något större problem, Ska ringa o prata med killen och se om det går att ordna ett möte för o syna bilen i sömmarna, ska då också ta upp med honom att krediten måste lösas. För att beställa besiktningsprotokoll är det bara gå in på bilprovningens hemsida då eller kan man ringa till dom? och om det är så att det går med båda, vet du då vilket som funkar smidigast? Jag bränner mer än gärna det bränsle du försöker spara |
|
|
Du mailar till deras kundtjänst så får du de tre senaste årens protokoll i ett mail tillbaka. Länk |
|
|
Härligt får ge mig på det! Tack för hjälpen. Jag bränner mer än gärna det bränsle du försöker spara |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.