AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
4.458

X6 brist? Söker efter välutr X6 3.5d Alpinvit mfl

Har scannat marknaden efter en X6 3.5d Vit. Mer 2 månader, utan resultat. Stendött! De som ligger ute har legat ett bra tag dessutom. Snålt utrustade eller så har det varit bensin.

VIT är prioriterad men Svart och eventuellt vinröd kan fungera vid rätt pris och utr. Det här letar jag efter och finner inget:

• BMW X6, 3.5d årsm 08-10
• Bilen bör inte gått mer än 6000mil.

Spec utr.

• Sportpaket
• Läder Nevada
• Aktiv styrning
• Dragkrok är ett +
• LM hjul 20” +
• Vinterhjul är ett +
• Sidosteg
• El taklucka av glas är ett +
• Automatisk avbländande backspeglar In- utvändigt
• Komfortstolar
• PDC
• Belysningspaket
• Navigation professional
• Förberedelse för Bluetooth- telefon
• Hi-Fi högtalarsystem
• Hi-Fi System Professional
• USB anslutning

Någon här inne på forumet som sitter inne på en sådan eller liknande?

Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Den här har ju bra utrustning:

Länk

Annars är det ju inte så jättevanligt med vita X6. Kan du som sagt tänka dig att ha en svart borde det ju inte vara så svårt att hitta någon. Sen vet jag ju förstås inte vad rätt pris är för dig.
Har tittat på den faktiskt, gått långt förhållande till priset. Ogillar cromeline och dess fälgar. Föredrar style 214. Samt att den saknar backkamera. Backkamera bör läggas till i min lista ovan.
Inte helträtt mao. :)

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Vad är du beredd att betala - inom en rimlig nivå menar jag?

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
Alltifrån, 400-550. Svensksålda.
Bilarna är inte nya från 08-09, jämförande med nybilspriset.

Fortf nada!
Har du kollat på tyska marknaden? Eftersom du verkar kunna tänka dig gå ned till årsmodell 08/09 så har du ju inte heller någon glädje av fri service samt vagnskadegaranti som annars ingår på de svensksålda bilarna.

Dessutom förefaller de riktigt välutrustade bilarna vara betydligt vanligare i Tyskland än hemma.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Den vita som det länkas till ovan rullar här i byn. Han som säljer har även en nyare Porsche 911.

___
//Ulf
Kristoffer_L
Har scannat av den tyska marknaden själv och hört mig för med insatta människor inom det valda området; Import. Det tar tid och får hem bilen och det råder en viss osäkerhet på olika viktiga parametrar. Vilket gjort att jag inte längre har detta som ett bra alternativ. Priserna är ungefär desamma.
Men visst har du rätt i: Dessutom förefaller de riktigt välutrustade bilarna vara betydligt vanligare i Tyskland än hemma.

Var är alla X& bilar??
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Har du bett din BMW handlare att kolla BMWs interna system? Min polare har en 2010a, men han ville inte sälja sin.. :-/
Snällt mistafrizz, har en god kontakt med Bavaria men mer än så är det inte utlagt. :(
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Kolla också med Olle på Bilia i Nacka. Han kan ha en del X6 kunder som inom kort vill sälja sina..
Ringer imorgon.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
En vinröd med hyfsad utr men inte allt du vill ha samt med mer mil finns på Carlia Bil i Falun www (punkt) carliabil (punkt) se
Mvh
Asken
ev
58
eversevers
120d cab - 11
Det står en vit X6 på Biltorget i Borås. åkte förbi utanför och såg den. Här är deras hemsida: www.biltorgetab.se.

Har ingen erfarenhet av denna bilaffär, och ser att den inte finns med på deras hemsida, men ring till dem och kolla.
Den vita var inte till salu, fick jag höra av Biltorget.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Denna då(går säkert att pruta lite till):

Länk

Jag klimatkompenserar för din miljöbil.
/Andreas
NeZaN
X6 är en helt underbar bil att köra. Har testat X6 50i ActiveHybrid (svärfars) och den är helt underbar. Sån komfort och bra förarmiljö. Köp en X6 om du har råd :) Han har komfortstolarna, taklucka, backkamera med någon slags topview, största ljudsystemet och navigation professional, USB och allt tjafs man kan ha. F.D. demobil. -2010 och gått ca. 860 mil idag.

/NeZaN

BMWCS Medlem nr: 08109
hy
631
hybris
1-serie M Coupé (2012) - Såld
X5 3.0d (E70) - såld
Tesla model S P85+
Det kommer en X6 LCI nu i vår. Vita led, nya motorer etc. Det brukar leda till mer begagnade på marknaden. Annars är väl Europa det som gäller om du inte hittar en kärra i Sverige.

Om du vill ha 5-sitsig så dök de upp på 2011. Tyvärr inga låga priser på de kärrorna ännu.

Håller med dig om att den vita är snygg. Speciellt om du slänger på Performance fälgar, njurar och aerokit. Se bilderna på länken nedan:
Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.