|
|
|
|---|---|
|
Så var det över för den här gången. Har nu sålt bilen. Gick förvånansvärt lätt. Annons på Blocket och några timmar senare så var den såld. Om jag känner mig själv rätt så är det väl bara en tidsfråga innan man trillar dit igen i BMW träsket. E38 drar lite måste jag säga. Har dock en himla massa "bra att ha grejer" till salu Länk. Så nu blir det på allvar att börja jobba med amazonen. //Mackan "fast i BMW träsket igen" | |
| Sålde du en 750 E32 på några timmar lär du ju ha gett bort den :P | |
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Satte ut min E38 på annons. Efter tio minuter fick jag första mailet, 12 timmar senare fick jag första samtalet med en mycket köpsugen spekulant som blev mycket besviken då jag talade om att jag hade ångrat mig. Vad får jag för bil för 45.000:- som är bättre än en E38? (då ej sett ekonomiskt) |
|
Japmax, Jag hade den på annons här Autopowerbörsen för 25000. Inte ett endaste svar eller något intresse överhuvudtaget på 2 månader. Sänkte priset med 5000 satte ut den på Blocket och vips var den såld. Jag är i alla fall väldigt nöjd med priset jag fick med tanke på vad jag gav för den när jag köpte den för 2 år sedan. //Mackan "fast i BMW träsket igen" |
|
|
20tkr för en gammal 750, jag är mäkta imponerad grattis :) Jag fick 36k efter 1 månads utannonsering för min 540 -94, då ska tilläggas att den bilen va i exceptionellt bra skick, snuskigt fin och med all nödvändig utrustning. Jag va inte nöjd med priset men vad gör man.. Nu har jag iofs ingen aning om skicket på din fd bil, men jag är ändå imponerad över att du fick sålt den så fort. Kul att det går bra för vissa iallafall :) |
|
| Sålde min 750 e32 idag och den annonserades igår. Kom en estlänning o pyntade 25000kr vilket var annonspriset dvs inget prut. Dom fina börjar nog bli få men det gick ändå väldigt fort o bli av med den... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.