AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
519

billarm?

on
30
onemike
325 i coupé -95 individual
Hej!
Jag undrar vilket larm man ska satsa på till en 325:a -94 som inte är alltför dyrt men ändå funktionellt. Är dessa svåra att sätta in själv eller behövs "professionell" hjälp? Jag undrar också vad ett DTM sportsystem ger ungefär i ökad motoreffekt. Har hört att det kan ge upp till 13 hk. Kan det stämma verkligen? Tack för era svar. M
Jo
233
Jomu
528iA Touring -00
Larm bör monteras av en fackman om det skall godkännas av försäkringsbolaget. Viktigt är att du får ett monteringsintyg. Sikura är ett helt ok larm, vill du kräma på lite så satsa på ett Defa-larm, man får vad man betalar för......

Joachim
Jag satsade på ett CarGard 850S till min 325:a, inte billigast men som Jomu säger så får man vad man betalar för.
Har svårt att tro att ett avgassystem kan ge 13 hk på en sugmotor, lite ger det kanske och det skiljer säkert mellan system och system.

Länk

Br
80
Bromsklossen
316i Compact
Tar man bort katten får man 10 hk till!

Inte så dyrt heller, en verstad tar ca 600 kr för att ta bort den.
DEFA kan du iofs få för 3100 på BRL. Monterat och klart. Med 1-krets stöldskydd.
Be
14
Bergh
325 E36 -91
Defa larm brukar va ganska bra.
Kör själv med de å är ej besviken.

¤Bergh¤
ph
900
phiber
320 E30 cab-91
Kan rekommendera DEFA (800) då jag själv har ett och är mycket nöjd . Hade i min förra bil gargard 950s och strulade hela tiden . Det är värt dom extra hundringarna att få det monterat av proffs och att vissa försäkringar kräver så .

MVH TONY ///M3
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.