|
|
|
|---|---|
|
Jag har en E61 -05 som är utrustad med "Förberedelse för mobiltelefon med Bluetooth" "Utrustningskod Nr.S644A" Min fråga vad behöver jag köpa för att kunna ansluta min Iphone 4 till bilens system? Sitter en hållare under armstödet för mobil men ingen adapter.. Behöver Bmw programera om nåt i datorn för att det ska fungera? Tack på förhand! | |
|
För ansluta behöver du inte köpa något alls utan Bluetooth ska funka. Vill du däremot utnyttja bilens antenn samt ladda telefonen så kan du köpa till en snap-in-adapter som passar fin Iphone. Brukar ligga på drygt 1000-lappen på BMW men går säkert att hitta billigare på eBay. Köpte själv en nästintill ny till min fd Blackberry för ca. 500kr på tyska eBay. Har du skal/fodral på din telefon så vet jag inte hur dessa snap-in-adaptrar funkar. ___ //Ulf |
|
|
Men den är bara förberedd för bluetooth, behöver jag inget mer för att det ska fungera då? Lyckas inte starta bluetooth i bilens meny och jag kan inte hitta bilen om jag söker via Iphonen heller. |
|
|
Jag har samma fråga som 325 tds! Har en e91:a 2008 med förberedelse, vad det nu innebär? Måste man köpa något mer?? |
|
|
325 tds Kolla inlägget "bluetooth telefon" i 3-serien forumet. Det kanske hjälper dig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.