|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej Som rubriken lyder. såg nämligen den ute på blocket för ett par veckor sedan. och då hade den rullat 18200~ Länk mvh timpa | |
| men herregud:D Jag brukar inte gilla att kritisera andras bilar på nätet men hur fan ser den ut! | |
|
Ryser fan å tänka på slänga upp 100k för nå dyligt, förar stolen ser fan ut som mina firma bilar...men ska väl inte säga för mycket, men inte hade jag vela åka dit med en påse pengar=) M3 CAB -03 |
|
| He he Förar stolen påminner om lekfärgad havsöring | |
| Och hur ser den ut idag?? Enligt datumet på bilderna är dom ju tre år gamla | |
|
Tre år gamla bilder, nja snarare felinställd kamera. Sitter en BAVARIA Stockholm skylthållare bakpå, den kan inte vara så gammal. Företaget registrerades 2009. /Erik |
|
| Skylthållaren bak i fråga är senaste modet, ser varje vecka ett antal importerade bilar med BAVARIA Stockholm-skylten. Det är tydligen ett sätt att andas lite mer...svensksålt, eller möjligen nyköpt? | |
| usch satan va ful den va ser ut att vara. | |
NeZaN |
Skulle inte röra den där med en tång ens. Ser extremt snuskig ut. Vad mer kan dom ha gjort i bilen? :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Den hade jag aldrig köpt! | |
NeZaN |
Åtminstone inte i det nuvarande skicket. Förmodligen är det mestadels smuts på interiören, men vilken vettig bilhandlare rekonditionerar inte en bil som är i detta skick innan fotografering? Kan ju inte tro att den kommer säljas i detta skick. Visst att det är försäljningsuppdrag men jag hade aldrig åtagit mig ett sådant jobb på min firma. Sen kan ju bilen vara i ett bra skick i övrigt, men det ger ju knappast ett bra intryck! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Är det en uteliggare som haft den där bilen eller? | |
|
Denna ser också rätt välanvänd ut... Förstår inte att dom inte ens försöker snygga till dom lite. Länk |
|
NeZaN |
Impnaz, den där tycker iaf jag ser 100 gånger fräschare ut, med undantag för handbromsen, växelknoppen och ratten. Men den har också gått lite längre. Dessutom är ju den en äkta 01:a om man tittar på ratten och skärmen. Även instrumentet. Tidig 01:a kanske? /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Nezan: Visst ser den bättre ut, och lite slitet blir det ju med dom milen. Men en handlare (gäller förvisso även privatsäljare) som inte ens orkar tvätta bilen eller dra ett varv med dammsugaren ger inte nåt vidare seriöst intryck. Tycker iaf inte jag. | |
| NeZan; den där ratten kom väl först i 02:orna? Om vi ska vara petiga. :) | |
|
2001 kom facelift med ratt osv på M5. Dock fick övriga E39 med M-paket nya ratten 2002 eller 2003 om jag inte minns fel? |
|
NeZaN |
C.Ek, alla -01 M5 jag skådat på annonser och även bekantas har haft den nya ratten. Faceliften på E39 M5 kom väl i September -00 eller liknande. Och som tsdi säger så fick de vanliga bilarna nya ratten -02. Jag saknade den nya ratten i min sv.sålda 540i 6-vxl -01. Den var tillverkad 01/06 och var fabriksutrustad med allt i M-väg. Så det tsdi säger stämmer nog. /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
NeZaN |
Impnaz, håller helt och hållet med dig. Men då ska det ju även tilläggas att båda de bilarna är på försäljningsuppdrag av bilhandlare, så då är båda firmorna lika lata :) Om jag hade varit bilhandlare hade jag aldrig velat sätta mitt företagsnamn på en bilannons med ett sånt ofräscht intryck. Förmodligen är pigmentet i klädseln avskavt och går inte att tvätta upp. Skulle jag tippa på iaf. /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
Som det skrivs ovan så kom den nya M-ratten i samband med facelift på M5, dvs 09/2000 och ett år senare på övriga E39. Hade själv en M-sportutrustad E39 tillverkad 2001-08-29 och den hade den gamla M-ratten från fabrik. ___ //Ulf |
|
| Kul att ägaren till bilen själv lägger upp en tråd om sin egen bil och frågar vad folk tycker :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.