|
|
|
|---|---|
| Funderar på att göra mig av med 530n och kikar därför på alternativ. Det går ju en dieseltrend just nu, vilket innebär att V8-monster borde vara billiga. Jag har kikat en del på 545, men förvånas över de höga priserna. Snittet verkar ligga kring 170-tusen för en 2004, vilket verkar helt orimligt. Borde det inte gå att få en fräsch och bra utrustad kombi för kring 120-tusen? | |
|
Kan inte uttala mig exakt om prisläget på 545 men det är säkert bra läge för att pruta. Tvivlar starkt på att så många beg säljare får det pris de önskar om knappt någon? Men det är möjligt att vissa med tålamod oppas på att någon entusiast ska dyka upp. Det är väl bara att ringa runt till objekt som eventuellt finns nu, bilhandlare och privata säljare och se hur lågt de är beredda att gå, lämna ditt telefonnummer så ringer de nog tillbaka till slut. ;-) |
|
| Sålde min E60 veckan efter midsommar för i stort sett utsatt annonspris, dvs runt 150k. Runt 15k mil, extremt välutrustad och i löjligt bra skick. Skulle tro att de ligger rätt mycket lägre redan nu pga F10. | |
|
Min uppfattning är att 545 är direkt konkurent till 535d, och priset bör vara vesäntligt lägre än motsvarande 535d. Min gissning är att en 545 -04 med 15-18' mil bör kosta runt 130' +-5% |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.