|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är intresserad av att byta fronten på min E36 till den nya med lite bredare kromringar runt njurarna. Är detta svårt? Vad kostar det att få fronten lackad? /martin | |
|
Tjenare. Kostar mellan 500-1000:- att få den lackad. Jag tyckte det var lite pilligt att byta den på min M3:a, så jag lejde bort det. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hej! Vet inte hur stor erfarenhet ni har av bilmeck men jag hade ner hela fronten (spoiler,grill,lysen,huv) i våras för lackering och det var inte speciellt svårt. Det ska väl gå att göra på en dag om man tar det lugnt, snabbare om man har bråttom. ---------BMW ///M3---------- |
|
|
Nej det är faktiskt inte svårt. Du behöver bara plocka lös frontspoilern, och det är lättast om du hissar upp bilen fram (inget måste), men det underlättar om man plockar lös framhjulen beror lite på hur stora hjul du har och hur pass låg bil. sen ser du ju på den nya grillen hur den gamla är fäst. Bumper>> att du lejde bort det du som har klarat att byta insug, det undrar jag om jag skulle våga=) Kontant>>> är du från Luleå??? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
Johnte: Hehe, största anledningen till att jag lejde bort det var pga tidsbrist. Men när det var dags för insuget så hade jag gott om tid samt fått lite tips i förväg. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jaja då fattar jag... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.