|
|
|
|---|---|
| Hej. Hittade en stor spricka i det korta gummiröret som går vidare från LMM och hur får man tag i en ny? Vh | |
| Bild finns på KÖPES då jag inte kan förklara bättre. Finns sånna på mekonomen typ eller måste man köpa av bmw? | |
| Köp på BMW, kostar någon dryg hundralapp. Om du menar den stora bälgen som all luft går igenom. | |
|
Just sådana där prylar kostar mindre än vad man tror, så rådet blir detsamma som marin849 skrivit redan>>>Ring BMW och beställ! Vet inte om andra firmor har, men iom att bälgen inte kostar mer än ett " packe snus" på BMW så är det bara att handla ;) Mvh Janne. |
|
| coolt. men nu frågar bmw om det är EML eller inte. Hur vet man det? | |
|
Ja...kan inte BMW se det med hjälp av reg. nr ? Annars så ser du det om du har en gasvajer eller inte.. Mvh Janne. |
|
|
Nä tydligen inte :/ Gasvajer vette fan. Har svårt att tro det, men får väl kolla då. Finns det inget annat som avgör frågan som man vet utan att lyfta huven? |
|
|
Tja, om du har EML(elektronische motor leistung) så bör du ha en EML lampa,mitt i instrumenthuset , som lyser i tändningsläge.. Mvh Janne. |
|
|
Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| härligt tack. Nu skall den bara hämtas hos BMW. Den KAN väl inte vara svår att byta själv? Det är väl en backventil som skall demonteras/monteras? | |
|
Den där bälgen kan alla byta :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.