|
|
|
|---|---|
|
Det här är väl Tommies gamla M5E39? Länk Länk Lite kuriosa är det väl? Den ser fräsch ut och priset är humant. Jag känner inte säljaren och har inget intresse av att köpa bilen. Om detta är otillbörlig reklam får moderatorerna radera tråden. | |
|
Bilen ser fräsch ut. Dock lite gnäll på annonstexten; - "Förutom all standardutrustning på M5 (som är mycket omfattande) så är den utrustad med:" Sportstolar var standard! - "En av få M5or kvar med ärlig mätarställning" Det var ord och inga visor det! |
|
|
Ja, det är min förra bil som jag sålde i december. Den ser fortfarande riktigt fräsch ut. Jag blir faktiskt lite sugen själv. :-) Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Kane> Vad menar du med sportstolar? Den är ju extrautrustad med komfortstolar med massage vilket var, just, extrautrustning. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
| Tommie: Även din första (?) M5 verkar fortfarande vara i någorlunda skick: Länk Länk | |
| thomash: Om den inte har sportstolar så har den ju inte all standardutrustning, eller? | |
|
Ja, Dawwe. Den blir jag också sugen på att köpa tillbaka. :-) Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Kane: om ett tillval "uppgraderar" något som ingår som standard så är det väl rätt att skriva som han gör? Han skriver ju förutom all standardutrustning så är den utrustad med följande...Om bilen är tilläggsutrustad med komfortstolar så kan man nog anta att de sportstolar som ingår i standardutrustningen inte finns med...;) ___ //Ulf |
|
|
Ser ut att var i grymt bra skick! Men VARFÖR skinnar man inte bilen innan man tar annonsbilder? Speciellt på en bil som denna som verkar var sällsynt välvårdad i övrigt. Mvh Jimmy |
|
|
Sålde iväg M5an i fredags, känns väl sådär när man till slut hittade ett så fint exemplar :/ Utan tvekan den bästa bilen jag haft hittils, både körmässigt och faktist även om man ska tänka lite på ekonomin. Inget behov av större rep. under det året / ca 2000mil som jag körde den :) Borde ha skinnat den innan jag tog annonsbilderna, det kan jag erkänna. Mvh Alexander |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.