|
|
|
|---|---|
|
Hej Hopp, - Hittade hit på gott och ont, ont på så sätt att mina xenon strular hela tiden dom senaste dagarna. Har en 335 misil som är en fantastisk bil förrutom strulet med xenonen som har konverterats till xenon bmw original från förra ägaren, kruxed är att det nu blinkar och slocknar. Om jag stänger av ljuset och tänder dom på nytt så blinkar dom ganska länge - tänds och slocknar igen men enbart 1 lampa åt gången. Däremot så har jag bytt: Kablage Lampor BOX - "databox" Fortfarande samma problem. Eftersom det är D1s tänkte jag köpa 1 st ballast från biltema för att testa om ballaster/na har gett upp för att sedan köpa original OM felet återstår då måste det vara något som är bakom kablage och då har jag brist på ideér. Är det någon som orkar lägga ner några rader text gällande problemet jag beskriver. Bästa hälsningar från en ny ägande bmw medlem. | |
|
Ljusmodulen är konfigurerad för Halogenstrålkastare och måste konfigureras om (till Xenonstrålkastare med annan resistans), eller i värsta fall bytas ut. Sedan måste ljusviddsregleringen byggas om från manuell inställning till automatisk. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.