|
|
|
|---|---|
|
Länk Den har varit ute länge och "toppar" varje dag? | |
|
Vet inget om bilen men dom skriver både beluftade stolar (tolkar jag som kylning) och massage i stolarna och det finns inte knappar till någon av dessa funktioner enligt bilderna...Saknar också Panoramatak samt NightVision så det verkar som annonsören inte har full koll...eller har kopierat texten från en annan annons... ___ //Ulf |
|
| De skriver att den har allt UTOM just de sakerna. Den verkar välutrustad - aktiv farthållare och HUD har den iaf utöver navi osv. | |
|
Enligt allabolag heter ägaren Abdul Wahab som har en firma som heter "MML i Nacka AB" där det ingår en bifirma " juristbyrån Taxera Sverige " --------------------------------------------------------------------------------------------------------- VERKSAMHET / ÄNDAMÅL Bolaget ska bedriva juridisk uppdragsverksamhet, personaluthyrning samt handel med och förmedling av fordon samt idka därmed förenlig verksamhet. BIFIRMAS VERKSAMHET / ÄNDAMÅL (Juristbyrån Taxera Sverige) För den del av verksamheten som avser juridisk uppdragsverk- samhet. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
Ok, min felläsning...men massage i stolarna har den i alla fall inte... ___ //Ulf |
|
|
Han har lite andra annonser ute också: Länk av spännande typ ------- //Lövet |
|
| Hehe, ni har järnkoll! Tackar! | |
| Denna bil väckte min nyfikenhet också, men annonsen känns litet skum. Som synes i annonsen, en importbil. | |
|
MML i Nacka ab ringde mig och ville köpa min BMW på blocket dom lät seriösa men dom nämnde inte att dom bedrev bilförsäljningen dom ville att jag skulle ta mig till Stockholm med bilen så kunde dom stå för biljett hem. Verkar lite mysko ticker jag min bil är en 525 ia för 30000kr Vad tycker ni??? |
|
| Var erbjöd dom förutom att betala resan hem? | |
| 25000kr med allt som jag vill ha 30000kr men va fan ska jag köra nästan 40 mil för att bli av med bilen som jag egentligen inte vill sälja men måste pga ändrade familjeförhållanden | |
|
Jag hade svarat vill ni ha den för 25 så får ni hämta den själv. Fast då hade jag hellre sålt den för 25 till någon annan. |
|
|
Ja visst är det så Sa att jag skulle återkomma efter helgen.. |
|
|
När du kommer dit med bilen vill de bara betala 15, sälj till någon annan. BMW CS #5206 |
|
| Jo så är det för de räknar med att man kallt säljer bilen bara för att man åkt. | |
|
Ja så är det nog jag ger f.n i det😃 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.