|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ska ta veck baksätet snart men som det är nu så har jag: EDC, PDC, el rollo, rollo (dörrar), dubbelglas, elsolar med minne o armstöd, nackstöden bak el,värme i alla stolarna å va har man missat en hel del troligen bilder finns om ni följer länken H/Pasi Länk Turbo är diesel förunnat!!!!!! |
|
|
Hej! Har en 730iA -92 med följande utrustning: Elstolar, Ellucka, elspeglar, c-lås, dubbla klima, lilla datorn, skinn, träpaneler, farth, abs, ebersprecher (eller hur det nu stavas). Saknar nog mest stora datorn. Letar efter Limosin Tonade Rutor. Den ska renoveras en hel del nu. Mvh Magnus |
|
|
Jag var på BMW idag och fick min lista. Lite information för den som är intresserad: 735i limosine aut produktionsdatum: 21.10.1991 farbe: 181 Diamantschwartz metallic 002 Leder schwartz 401 Schiebe-hebedach,elektrisch (ellucka) 428 warndreieck (varningstriangel) Är inte det standard? 472 Mittelarmlehnen vorn fahrer/beifahrer (armstöd) 510 Leuchtweitenregelung abbendlicht (ställbar strålkastathöjd) 534 Klimaautomatik 555 Bordcomputer 570 Staerkere stromversorsgung (ökad batteri och generatorkapacitet) 577 Mietwagenvorbereitung (hyrbilsförberedelse) 801 Deutschland ausfueheung Det sista, 801 är det något som som skrivs in när bilen exporteras från Tyskland, eller? Någon som vet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.