|
|
|
|---|---|
**kombi-lappis** |
Nu e det så här.. jag vill att så många som bara kan åker ner till knutstorp den 3:e augusti.. jag ska ner =)) Det skulle vart jääävligt skoj om det kunde komma mkt folk härifrån bmwpower.. väl mött på knutstorp =) mvh lappis =) "more bmw too the people" |
|
kan hända att jag tittar dit då jag bor i helsingborg Finns på icq: 60288954 |
|
-BeeMWe- |
Hade man bensinpengar så... Har 50 kr och det ska räcka veckan ut till bensin och mat haha :) |
|
Lr varför inte Bilsport action meet samma dag på Mantorp? Diesel Performance..... |
|
|
Räkna med mig! //Palle |
|
**kombi-lappis** |
inga fler som ska ner???? "more bmw too the people" |
|
Klart att jag kommer. Det visste du ji sen tidigare. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Vi kommer även ett gäng uppifrån nordligaste norr. //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
**kombi-lappis** |
koni: du e la med i touringklubben?? =))) om inte bli med =) "more bmw too the people" |
|
ska man vara medlem någonstans?? för att åka dit |
|
|
Hm , är nog inte en sån Koni har (touring) Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
Ok, då reder vi ut begreppen.... Har du en touringbil så titta in här... Länk Om du sedan känner att du vill bli medlem? Kolla nederst på medlemsidan för vidare info. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Är det ingen förutom Krister som tittar på motorsport? Supertouring är/var en tävlingsklass för standard sedan karosser. //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
Är det ingen förutom Krister som tittar på motorsport? Supertouring är/var en tävlingsklass för standard sedan karosser. //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
Koni: Jag tittar "ibland" :) Men är det verkligen en ST? ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.