|
|
|
|---|---|
|
Lördagen den 10/12 struntar vi i Jönköpingsregionen i Nobelmiddagen och samlas istället på Kroatorpet i Huskvarna kl. 14.00 för en "Julfika". Det blir garanterat mycket snack om säsongen som varit och vi vill gärna få idéer om kommande evenemang vi kan genomföra i regionen under 2012. Skriv gärna i tråden om ni kommer. Välkomna önskar Amet, Maria, Martin & Stefan. Kroatorpets hemsida: Länk | |
| Jag kommer, sedan fortsätter jag mot julbordet som företaget arrangerar. | |
|
Allt händer när jag jobbar..... snyft... BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Nu verkar det som om vi blir ett par stycken från Stockholmstrakten som dyker upp. Några från västra delarna av Sverige som kommer? / Christina |
|
| Det låter som en kul grej. Jag ska försöka komma. Eventuellt kommer vi båda. | |
|
BMWCS har meddelat att de "sponsrar" med Kaffe, Lussebulle och Pepparkaka för de CS medlemmar som kommer på Julfikat . Vi tackar för denna trevliga gest och hoppas det kan locka lite extra. /Stefan |
|
|
Det kommer nog bli jättetrevligt! Jag kommer! |
|
|
Jag ska också försöka komma. /Otto |
|
|
Japp. Jag kommer också! / Christina |
|
|
En liten påminnelse om lördagens julfika på Kroatorpet Länk Vi ses kl. 14.00. Välkomna! |
|
| Klart jag kommer Maria, glöm inte Bmw vimpeln. | |
|
Kung Bore verkar vara på väg att ställa till det + lite annat så jag kanske inte kan komma ner till Jkpg i helgen. Får avvakta o se. / Christina |
|
|
Imorgon har BMWCS medlemmar möjlighet att få lite "återbäring" på medlemsavgiften, då de får julfikat sponsrat. Givetvis är alla välkomna, CS medlemmar eller inte, trevligt umgänge är gratis. Väl mött ! /Stefan |
|
|
Tack ni som kom, kändes som en fin avslutning på detta år med lussekatt och pepparkaka ;-). Tackar Bmw CS för sponsringen på fikat. |
|
|
Mycket trevligt! Och som sagt, tack för 400kr fikan :D /Otto |
|
|
Maria: var hade du en tråd om din bil? Måste ju se om du gör något :) /Otto |
|
| Otto, på BP, men den har jag inte uppdaterat på ett tag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.