|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
| Programmer: Det låter som en mycket rimligare översättning...Vad döljer sig bakom? Kan det röra sig om nån form av extra noggrann slutkontroll, dvs man mäter upp chassiet mm o kollar så allt är inom toleranserna? | |
|
dawwe vad vet du om den där m3an ?. är det något skumt med den ? |
|
| Jag vet absolut inget om den där M3:an, men tydligen finns det andra som kollat på bilen och "avfärdat den" för sin egen del, men det behöver ju inte betyda att den är helkass, betyder bara att de ansåg att den inte var värd (???) begärt pris och/eller att det var för mycket "projekt bil" i deras ögon...Alla har olika syn på vad en bil är värd, och framför allt vad "toppskick" innebär... Min personliga "filosofi" är att hittar jag en intressant bil så kollar jag på den, sedan när jag sett den o anser den vara ett "tillräckligt bra" projekt så talar jag om för säljaren vad jag är villig att ge, dvs om bilen uppfyller mina grundkrav...Har tittat på "några" E36 samt E46 M3, samtliga har varit "projekt", en del mindre andra större...Det är köparens marknad så ja sitter lugnt i båten:) | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Håller med. Vad som är "värt" för en köpare betyder ju inte samma för nästa. För mig var det färgen, min årsmodell 03 eller nyare och låda smg som var viktigt och det kryllar inte med phoenixgula med smg och när jag hittade "mitt" ex till en summa som jag hade i mitt huvud så slog jag till. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
bmw328: precis, bilda dig en egen uppfattning om du är sugen på bilen:-) Maskinellt kändes den rätt, dock inte estetiskt, göteborgaren gick ner till 155 tusen när jag var på plats men det kändes ändå för högt med tanke på skicket. Det kostar faktiskt en bra slant o "fixa" en bil till toppskick. Nu finns det tyvärr inte så jättemånga M3:or till salu men avvakta till mars så ska ni se att det kryllar av bilar på Blocket:-) MVH Peter |
|
| Oki tack så mycket för infon peddan | |
|
COP, Conformity of Production, har med typgodkännande och helbilsgodkännande att göra. Info: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Dawwe: "har för mig att det innebär läderklädd hatthylla, B-stolpe, solskydd osv) kunde bara fås via Individual när det gäller E39. Har denna bil detta extremt ovanliga "tillval" så kommer det stå under Individual-uppgifterna" Nu vet jag inte vad du menar med läder men är det alcantara du syftar på på så har jag det i min i hatthyllan, solskydden samt alla stolpar och sen skin på instrumentpanelen - men det står inget om det i utrustningslistan vad jag kunde se. |
|
|
Ingen som kan ge ett ungefärligt värde på denna M5? D.D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.