AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
10.648

Info om denna M5

Sida 1 av 4
Söker info om denna bil

Länk

Någon som har varit å kollat på den samt om där var något att anmärka?

D.D
Se
11
Sevenofnine
E46 M3 Cab -02
E87 130i M-Sport -06
E30 316i Sedan -90
Skall inte 99:orna ha svarta mätartavlor? Har man bytat till ett nyare mätarhus kan man ju undra varför.
SemirS
Varför ska man undra? Mycket snyggare med vita mätarhuset.
Man ska undra utav denna tämligen enkla anledningen att det kan vara ett tecken på något negativt. Därför är det en fråga som torde kunna besvaras enkelt.
SemirS
Alltså vissa utav er mår inte bra.
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Den är varken Individual (i ordets rätta bemärkelse) eller har komplettläder. Komplettläder var något som las ner samtidigt med E34. Fanns inte till E39. Den finns enbart med basisläder eller helläder (som denna har O6SW).
Tidigt exemplar tillverkad 1998-11-25.

Internationellt E34 M5 register Länk
SemieS: HAHAHAHA!

Jag såg den tidigt i sommras, tog ett varv runt den och den såg riktigt fin ut i lacken vad jag kunde minnas, inga direkt synliga skador på fälgarna heller.
bm
10
bmwm328
har haft alla m-bilar
vissa är bara för mycket på forumet.
vad är den exakta bemärkelsen då för utökat läder.
herr perfekt
BMWM328: Du kan väl börja med att plocka bort m-emblemet på din bil...O för en sann entusiast som HD91 är så är det viktigt med detaljerna, och att kalla saker o ting för sitt rätta namn. Intressant att du haft ALLA m-bilar, dvs mercedes,mazda...Finns det några fler på m? M (med stort M) har du uppenbarligen aldrig ägt...
bm
10
bmwm328
har haft alla m-bilar
Alla kan inte alla bemärkelser exakt .
spelar ingen roll för mig vilka bemärkelser bilen har i utrustning.
bilen talar för sig själv
bm
10
bmwm328
har haft alla m-bilar
o shit sorry HD91 visste inte vem du var -(
iaf du kanske har rätt .
ber om ursäkt
Gi
42
Giz
e39 M5 Carbonsvart Alcantara
3.0 Cs 1973
Porsche 964 C4 Amethyst
Audi A3 SB
Pixelfel f.eks.!
Falskt marknadsföring är det ingen som gillar. Vill man ha en Individualbil med komplettläder blir man besviken när det inte stämmer. Folk skarvar lite väl mycket med sanningen, som denna M6-05 Länk som ägaren påstår vara en 08 Individual. Sånt är pinsamt i det stadiet och jobbigt när bilen säljs som yngre eller med mer prylar än den verkligen har. Var en tråd härom dagen om en 750i-95 som såldes som 98a. I det fallet låg det största felet på svenska myndigheter som går efter uttagsdatum och inte tillverkning.

M5an kan vara jättefin, det man ser är 16-9 navi, facelift framlampor och M6 E63/E64 fälgar som väl är kopior.

Stephan
an
41
antonbmw
bmw m5 touring 93a
bmw 325 95
Hej jag som har sett bilen kan INTYGA att bilen har komplett läder .
För det andra stephan735 är det orginal fälgar
Antonbmw: Bered dig på att få äta upp ditt intygande*hehe*
an
41
antonbmw
bmw m5 touring 93a
bmw 325 95
läderklädd panel samt läderkläda dörrsidor samt alcantara tak vad mer ska det vara då ??
Har jag i min bil med (E39 M5), men nej det är INTE komplettläder ändå. Även jag trodde att det var "komplettläder" men fick svart på vitt av HD91. Komplett läder (har för mig att det innebär läderklädd hatthylla, B-stolpe, solskydd osv) kunde bara fås via Individual när det gäller E39. Har denna bil detta extremt ovanliga "tillval" så kommer det stå under Individual-uppgifterna, har för mig att HD91 nämnde att det troligitvis INGEN bil tillverkades med dessa tillval, då via Individual eftersom det är den enda möjligheten till att få sk "komplettläder"
an
41
antonbmw
bmw m5 touring 93a
bmw 325 95
just precis och det har den bilen .
som spekulant som har tittat på den så vet jag det.
men tyvärr fick jag inte banklånet till bilen
*suck*
antonbmw: Har du regnr så kan du be HD91 ta fram utrustningslistan, då får vi svart på vitt. Jag sätter min slant på att den INTE har "komplettläder" via Individual.
Tycker för övrigt att den utrustning som säljaren räknar upp på den Imola-röda är i princip standard alltihop (tillval "776 INDIVIDUAL DACHH. ALCANTARA ANTHR." fanns med i den "vanliga" tillvals-listan, alltså inte "äkta" Individual). För övrigt så fanns inte PDC fram på den första årsmodellen, kom -00 har jag för mig, så har den PDC fram så är det eftermonterat...
Ki
539
Kimmo
Clio RS -03

SemirS: så d-a skön kommentar. Klockren!

Måste ju säga att diskussionen är bra. Försöker man "spä" på en BMW-annons får man ju räkna med att få på pälsen av "mobben" på Autopower. Mycket bra för konsumenterna med denna kritiska granskning.

Till bilen då. Snygg bil med låga mil (om de nu stämmer men det gör de säkert). Blev lite sugen själv men har inte garageplatser nog.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.