AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
985

Bussines - Navigator på E39

Dr
77
Dr. Cosmo
M3 SMGII CAB - 02
Är det någon som vet om det går byta ut sitt bussiness paket till navigator med tv utan att dra om hela kabelstammen?
Är det en separat läsare för skivorna eller fungerar cd-växlaren som läsare?
Om det är någon som har en Navigator över :) så är jag intresserad.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Använd sökfunktionen ovan och sök på navigation så får du lite matnyttigt. Tror att det var en användare vid namn HFreiwat som byggde om sin business till navi med skärm. Ca 35-40 timmars jobb ink byte av nakelstam. Dvs Jättejobb. Det går att eftermontera en navigator på svanhals hos BMW. gjorde detta på min gamla 740. Dock på BMW i tyskland kostade ca 20k monterat och klart om jag minns rätt, var ca 2 år sedan dock. Navigationen består, i stort av. GPS antenn. Skärm. Navigationsdator och CDROMläsarenhet(ungf lika stor som en cdväxlare dock). Hör efter emd Förenade bil, har för mig att jag läste ett internt pressmeddelande att BMW släppt en ny serie naviationssystem för eftermontering med ett bra pris. Navigation kan du ju söka dig på bmwbörsen till vänster under delar köpes.
Mvh
Asken
Dr
77
Dr. Cosmo
M3 SMGII CAB - 02
tack för tipset.
Ska kolla med BMW se vad som finns.
Hoppas det inte är nåt i 40k klassen :)
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Gissar på 20kklassen...
Mvh
Asken
Dr
77
Dr. Cosmo
M3 SMGII CAB - 02
Bär av till Förenade bil idag iallafall så jag kollar.
Var på semester precis tror du inte man fick emblem på huv och baklucka stulna!!#&¤/& :( samt av nån jävla anledning tog dom även ventilhattarna till däcken ?????
Vad man nu har för nytta av såna.

Nåja man får väl vara glad att det inte blev åverkan på lacken.
Fr
1.134
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Det där med ventilhattarna upptäckte jag nu senast jag tvättade bilen. Alla borta. Det var originalhattar i plåt som det inte ens stod BMW på. Var det någon som ville sno fälgarna som fastnade på låsen och i sin frustration ville ha med sig något ändå? 4 nya (i plast)kostade 12:-. Fy f-n för klåfingriga snorvalpar
Dr
77
Dr. Cosmo
M3 SMGII CAB - 02
ja vad ska man säg..
Har precis pratat med länsförsäkringar, och de ersätter stölden utan självrisk :)
Dr
77
Dr. Cosmo
M3 SMGII CAB - 02
så nu har man fått nya emblem och ventilhattar i metall... dessa kostar också 3kr st för den delen.
Dr
77
Dr. Cosmo
M3 SMGII CAB - 02
För de delen så var det rätt kostsamt med ett byte till Navigator ca 30k.....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.