AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
5.139

Hur Vinterrustar ni era bilar / Vad har ni med er i bagaget

Sida 2 av 2
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
captainoats: Jodå, de används av de som vill ha en telefon.

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
Bandyklubban ligger där för att jag ska slippa ta upp och ner den , sen kan man använda den som spade.
Golfklubborna köpte jag på rea efter kärringen gnällt om mina gamla som bara stod, men sen kom jag på att de är bra att ha då jag kör förbi banan varje dag, bara svänga in till rangen, eller om jag ska spela med en kund.

Kan vara bra att ha om man ska sopa på någon också inte alls samma sak som att ha ett basebollträ i bakluckan för det kan vara föreberdelse.

Sen spelar jag inomhus vintertid också så det är därför jag har dem.
dvs efter det hon gnällt om min gamgla set och jag sålde det så dök det upp "ett bättre begagnat"

Det har aldig hamnat i källarn :)
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Esadh, ok jag förstår, det en sådan där med 4 förprogrammerade knappar i fina färger.

:)

delorian, bra där med bandyklubban, jobbigare för mig som har hockey som intresse, blir till att fälla in o ut skisacken eller fälla sätet hela tiden, det är jobbigt
Har e39 utan fällbart baksäte, totalt värdelös golbagen går inte in på breddden.
Men för last å drag har jag en volvo 945 så jag klarar mig.
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
captainoats:
Faktum är att prylarna jag räknade upp var verkligen i min bil förra vintern när vi åkte ner till stugan i skärgården och vi körde fast. Hade ju ingen nytta av utombordaren dessvärre. Som tur var kom vår granne och drog bort oss med Subarun, har fått höra det ett antal ggr nu. BMW och bakhjulsdrift:-)

Det jag alltid har i bilen vintertid är.
Dunjacka, mössa, handskar.
Filtar
Kängor
Spade
Lampa, som inköptes i dag på macken för 99 riksdaler. Ledpanel med riktigt bra ljus.

//Stefan

Mina bilar:Länk
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
captainoats: Ja, en TELEFON. ;-)

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
sc
356
scorpower
E61 523i 2006
Här är mobilen ni bråkar så mycket om

Länk

Dock uppgraderad till 7! knappar från tidigare bara 4st
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Haha! En sån skulle man ha! Fiska upp den ur fickan, verka oberörd och se hur omgivningen reagerar.

steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Det enda jag behöver ha i skuffen på vintern är en fet bogserlina för att kunna hjälpa andra bilister.

Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Du kör bara Jeepen under vinterhalvåret?

steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Ja, då det är snöigt ute är det så obeskrivligt roligt! Men frun kör femman varje dag!

ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Bara det faktum att du har med bogserlina för att kunna hjälpa andra är föredömligt, dock misstänker jag att du även njuter av att låta Jeepen jobba lite. :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.