|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som kan länka upp bilder på interiören? Främst dörrsidorna fram/bak samt övriga paneler som är "skinn" klädda. Anledningen är att min bättre hälft som är sömmerska skall försöka sig på att hjälpa mig att fräscha upp inredningen, bilen är en vanlig (nåja) 320i Cab, men dessa fanns väl knappt med utökat läder antar jag... Mvh Tremont | |
| prata med nightxmannen här på forumet, han har det i sin m3, kan säkert skicka bilder till dig! | |
| Tack! Men hur "pratar" man med någon här inne? Mejl eller PM? Hur gör man:)? | |
|
PM är enklast till att börja med. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Tack. Är det någon som vet "hur mycket" som är läderklätt av dörrsidan vid utökat läder? Är det hela sidan inklusive facket i nederdelen, eller är den delen fortfarande i plast (just den delen ser knepig ut att läderklä...). Ger vi oss på projektet kommer det komma bilder på det färdiga resultatet! | |
|
Hej Hela dörrsidan är klädd utom insidan av facket, tror det är summar på två ställen en vid högtalaren och en lite längre ner. det är även skinn på hela handsfacket, hela mittkonsollen med summar och även under ratten mm. ska försöka se om jag hittar lite bilder... Mvh Fredrik |
|
| Lysande! Är nyfiken på hur/var de lagt sömmarna, lär vara enklast att få dit skinnet om man gör likadant gissar jag! | |
| Jag med skall jag tillägga:)! | |
| Har även jag "kollat" på en cab där dörrsidorna var lite kassa...Nya kostar hör o häpna: 1600 Euro, för tre då den fjärde inte finns att få tag i, i mitt fall dock endast "del-skinn", återstår o se om det blir nåt köp:)! | |
|
Lyckades inte leta reda på några bra bilder alla de jag hittade var mörka så det syns dåligt var summarna är, jag har beige och svart skin. Jag kan ta lite bilder när jag har vägarna förbi bilen, förmodligen mitten av nästa vecka om det inte har dykt upp några andra då. Mvh Fredrik |
|
NeZaN |
Hittade ett galleri på utökatläder från en E36 (står dock inte vad för karosseri) Länk Kanske fel färg, vad vet jag, men ganska bra bilder! /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
| Det ser ut som en cab, är väl de enda med sådana dörrhandtag samt genomföring av bältet bak? | |
|
Jag har det i min. Dock har jag helt värdelösa bilder att visa tyvärr. Finns på handskfacket och lite av en dörrsida bak. www.garaget.org/sk |
|
|
Nezan: Den inredningen är inte original, ser B ut om jag får säg... |
|
| Tack för länkarna, nu vet jag hur det ser ut fram. Är det någon som har bild bak, helst från en cab? Är det en sömn "mitt på dörrsidan" precis som fram? | |
NeZaN |
Dawwe Jag kan absolut ingenting om E36 om jag ska vara helt ärlig så det må så vara. Men trodde faktiskt det var original. Försökte bara hjälpa TS, även om min hjälp visade sig vara värdelös :) /NeZaN BMWCS Medlem nr: 08109 |
|
NeZaN Du är inte helt fel ute ändå, jag har sett sådan inredning på en alpina B8 som jag kollat på dock coupe och inte i skinn men dörrsidan såg ut så med flera stående stygn. Länk |
|
|
Jag har fått fatt i en bild där man ser dörrsidan på en med utökat läder, det enda man ser är en sömn vid högtalarna, bak vet jag däremot inte hur det ser ut... Känns kanske inte så aktuellt för min del eftersom jag ännu inte hittat nån bil, men det verkar som om det kommer krävas en ny inredning om jag köper nån... Länk |
|
|
Var det gratis lsd hos bilhandlarna på 90-talet med tanke på färgvalen som gjordes då? ///Jörgen |
|
| Bilderna som det länkas till är från en E36 Cab (Vert) det är ju tom vad albumet heter.. | |
| jorgen: Nej det hörde inte till vanligheterna att man blev bjuden på "LSD", som på 90-talet stod för "en Lite Sämre Deal", tiderna förändras:). Normalt så kunde man göra goda affärer, även om det givetvis fanns undantag. Bilen som jag länkade till har i verkligheten en helt OK färg på inredningen, ser värre ut än vad det verkar:). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.