AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
2.300

Bildbevis: Nya Saab 9-3 blir CombiCoupé!

Bildbevis: Nya Saab 9-3 blir CombiCoupé!

Se länk:
Länk

I mina ögon ser den gammal ut. Tyvärr Saab tror jag inte den är er räddare i nöden.
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Ja, och inte undra på - den ser ut som en hottad 900...

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
tycker tvärtom.. ser mycket bättre ut än 9-5:an
Håller med om att den ser mycket bättre ut än 9-5 som ju är groteskt ful. Men denna ser ändå gammal ut.
Me
164
Mecklarn
320iM Touring -03
Gammal ut..?? Den har ju något som tilltalar iaf... Likaså med 9-5:an.., här gör lilla Saab en bil som sticker ut, många har en åsikt om osv... Inte alltför dålig kvalitet heller vad det verkar. Smaken är som baken men det gäller att synas idag. Personligen gillar jag partiet vid c-stolpe/bakdörr, 9-5:an är fulsnygg och nya 9-3:an känns lättare att ta till sig. Men gammal, nej det håller jag inte med om. Vad är då nya Bmw 3-serien? Ser ju fin ut men inget särskilt nytt formspråk jmf med e90 eller f10...
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
Bakdelen har drag av x6 tycker ja,eller?

Frasse
Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Fantastiskt att vi redan kan uttala oss om dess kvalitet.
Me
164
Mecklarn
320iM Touring -03
Q: Jag syftade på 9-5:an, sorry för OT...
tror att nyckeln blir snåla motorer.. kommer man med fina dieslar så kan nog denna bil bli en succe med saab mått mätt
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
Varför inte kombinera snåla motorer med körglädje, hög kvalitet, bra rostskydd och vettiga priser?
bm
92
bmw_tok
Audi A4 Quattro Avant 2.0tdi 2011
Jag tycker den ser ut ungefär som en Porsche 911. Så mycket äldre design än Porschens finns väl inte :-)
Leffo:håller med där.. är det inte från 2012 som Saab ska ha bmw dieslar?? om jag ska köpa en saab så vill jag ha en i golfklassen i alla fall
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Leffo: Det finns ett ord för det; utopi. ;-)

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
Je
20
Jens1969
På order 530d xDrive F11
bmw_jerry: Succé med Saabmått mätt, vad innebär det? Är förvånad att så många sätter så stort hopp till en dödsdömd tillverkare som Saab. De kommer inte kunna komma upp i några volymer, och har inte tillräckligt bra produkter för att kunna ta (tillräckligt) bra betalt. Nej Cirkus Muller har snart gett sin sista föreställning...Men direktören själv skodde sig duktigt iaf och åker inte lottlös hem till Holland.
jens1969: med saab mått mätt menar jag att den kan sälja bättre än andra saabar vilket ioförsej inte är något märkvärdigt.. tror med att sagan snart är slut för saab
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.