|
|
|
|---|---|
|
tja , nu undrar jag om man ska han komfortstolar ist för navi pro på min f11 ! Tacksam för svar ;-) | |
| Om du har sportstolar i grundspecen, så skulle jag ta Navin. Har du standard stolarna, så hade jag valt komfortstolarna. | |
|
Håller med mistafrizz till 100%! Har du sport så kör på navi annars så gå på komfort:) When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| jepp jag har sportstolar i grundspecen, ja jag lutar också mot navin :-) | |
|
Sportstolarna är helt ok i F11:an, så jag instämmer med ovanstående talare: Navi! ---- BMW CS #6212 |
|
| Komfortstolar med ventilation :D | |
Verdi |
Beror på hur ofta du behöver navi. Stolarna sitter du i varje gång. En navi kanske används 5 ggr per år och då använder man med fördel en lös. |
Roffa1 |
Navigation professional bjuder ju på så mkt mera än bara navi, som tex: inspelningsbar hdd, dvd-insp/uppspelning,osv. och sedan ser ju bilen mkt mer imponerande ut med mittpuckeln;-) Likaså blir handhavandet av iDriven lekande lätt när man ser de olika menyerna klart & tydligt på skärmen. (mkt stor skillnad mot att försöka hitta info i hastighetsmätaren) |
Verdi |
Roffa1, Det är väl ingen extra puckel på F11? Den har väl skärmen med iDrive oavsett? |
| Yep, skärmen finns där oavsett, så jag skulle lätt satsat på den grymma komb. ventilerade komfortstolar :) :) | |
|
Det är ju rätt stor prisskillnad. Komfortstolar istället kostar ju 13300 extra. Navi pro med alla tillbehör en bit över 30.000:- Använder du navi eller inte? |
|
|
visst, skärmen finns där i vilket fall, navi eller inte, men själva skärmen är några tum mindre och man har en lite ful bit till vänster och höger om den upplysta skärmen, men skärmen kan givetvis användas för telefon, musik och andra menyer. Hela frågan gäller ju om man känner behovet av navi eller inte samt vilken bilmodell det är (om man ser till framtida värde) Komfortstolarna är fantastiska och jag tror de är ett stort plus även den dagen man skall sälja. /Anders |
|
| Jo jag använder navin rätt så ofta , sen ät det också alla funktioner och stora skärmen som är rolig :-) | |
|
BMW's hårddisks-Navi tycker jag är väldigt bra, plus att man som sagts ovan/tidigare i tråden får många andra bra saker med i paketet. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Om jag måste välja: Comfortstolar alla dagar i veckan. Comfortstolarna använder jag som förare/ägare och njuter av dem varje sekund. För mig personligen så är navi pro mer eller mindre bara att betrakta som leksaker i jämförelse (även om jag självklart skulle vilja ha även navi pro...). Comfortstolarna är ett STORT plus när bilen ska säljas medan jag tror att navi pro på något års sikt har väldigt liten betydelse på begagnatmarknaden. |
|
| Jag vill påstå att Navin ger ett större värde i samband med försäljning än komfortstolarna. För gemene man så lockar navin och dess funktioner mer. Efter att ha haft båda stolstyperna över längre perioder så vill jag påstå att komfortstolarna är lite överskattade jämfört med sportstolarna. | |
|
Navi? Konstig fundering, är det bara jag som laddat ned Navigon :) Marknaden för navigatorer känns inte helt klippstabil, jämför gärna med hur stekhet en fastmonterad telefon är idag. |
|
| Är det bara jag som blir svetig i rygg o rumpa efter några timmars körning? Min framtida bmmmw ska iaf ha ac i stolarna, gärna med massage hehe :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.