|
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Länk Går dom här lyktorna att få tag på? Hittar bara blinkersen. Vill INTE ha oneblock det är så sjukt fula och så långt från original man kan komma :( |
|
Sätt i ringar från Xenonkungen tex !! Länk Jag satte in dessa ! Var ganska enkelt... Tog en förmiddag med rengöring mm. Om dina lysen är fräscha är det ju ingen ide att byta !? Blev bra tycker jag !! Länk Länk Jag testade att lacka plasten runt lysena i silver för jag gillar krom.... Blev annorlunda iaf ;) FordLTD BMW och USA-bilsälskare :-) |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Fast jag har inte xenon halvljus så vill inte ha angeleyes i led. Tycker hela strålkastaren på bilen i min länk ser bra ut. Hade gärna kommit över en sådan modell :) |
|
Jag har likadana på min e34..... från RealCar Länk Kan vara rätt ?? FordLTD BMW och USA-bilsälskare :-) |
|
|
Länken blev visst inte helt rätt !! Ta denna iatället Länk BMW och USA-bilsälskare :-) |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Precis där har vi dem :D Tackar har du bild på hur det ser ut på din E34? :) |
|
Ska kolla !! Annars får jag väl gå ut och fota :) FordLTD BMW och USA-bilsälskare :-) |
|
|
Hittade några :) Länk Länk Länk Att tänka på är att om du får stenskott i lampglaset så måste du köpa en helt ny sats eftersom de inte säljer reservdelar.... Jag vet för jag råkade ut för det. Sätt stenskottsfilm på dem direkt innan montering så är du säker !! FordLTD BMW och USA-bilsälskare :-) |
|
|
Jag skulle sattsa på : Länk /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
Gunnar: Jag har redan föreslagit ringar men han vill inte ha Angeleyes LED tydligen !! Plus att dom ringarna skulle inte jag ha om man inte vill ha ständiga problem med Snuten !! FordLTD BMW och USA-bilsälskare :-) |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Ni har dock rät ti det med att det inte finns reservdelar, antar man får köpa ett komplett kitt igen a 5000:- om säg ett strålkastarglas går sönder.. :/ Men angående Angeleysringar, finns det inga vanliga "gula" som inte är ledlampor med xenonfärgen. Jag har ju inte xenon på bilen så ser dumt ut med ledangeleyes.. Dessutom vet jag inte ens om jag vågar sätta ledlampor på den gamla bilen. Enligt Schmiedmann i Kungsbacka är dte vanligt med konstiga elfel osv beroende på ledlampor.. (ej märkes relaterat) |
|
Jag har Xenonkonverterat både min -95:a och min -98:a utan problem. Köp ett Xenonkitt av bra kvalite och helst inbyggd Canbus problemlösare så ska det funka. Och vilket lyse du får sedan !! Mitt råd är att välja 50W 4500K så syns det inte så speciellt mycket att du bytt till Xenon. Det finns Ringar som inte är ledvita... Sök på CCFL Angeleyes så kommer du att få fram en del. Men det finns problem med dom tror jag. FordLTD BMW och USA-bilsälskare :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.