|
|
|
|---|---|
| Funderar om någon som vet vars säkring 75-76 sitter på säkringskonsolen. | |
|
Mektips: Länk FP |
|
| Sitter bakom handsfacket, du måste typ krypa in upp och ned under handsfacket och rota runt. Sitter på ovansidan av något har jag för mig, mycket bökigt. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du skruvar helt enkelt ned handsfacket så blir det lättare. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Jo jag vet vars säkringskonsolen men det var bara säkringarna nummer 75 76 | |
|
Mycket förvirring här verkar det... Det stora antalet säkringar sitter i handskfacket. Säkring 75 & 76 sitter däremot under handskfacket, längst fram, tillsammans med några moduler och ett par reläer. Det sitter endast två säkringar där, inget att ta fel på, och de är av större format än de vanliga uppe i handsfacket. Kupéfläkt 40A och kondensorfläkt 50A. Man behöver inte plocka bort handskfacket eller lägga sig upp och ner osv. Tag bara ner skyddet under handskfacket, det sitter med snäppfästen, sen är allt åtkomligt. Lite får man ju åla sig osv, men det går... FP |
|
| Tackar tackar | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.