|
|
|
|---|---|
|
Hej är det någon som vet hur man kan tvätta innetaket utan att man måste plocka ner det?? mvh | |
|
Nu vet jag inte hur smutsigt ditt tak är, men jag har klarat av lättare fläckar. Genom att torka med en supertrasa indränkt i ljummet vatten utblandat med vanligt tvättmedel. Ett tips är att börja med en avskild del och vänta tills det torkat för utvärdering. |
|
| Med en ångtvätt. | |
|
Hej tack för svaren och förtydligar lite mig lite. skulle tror att det är ett antal rökare som haft bilen före mig, så taket är lite grågult och livlöst. Jag provar nämnda metoder i nämnd ordning. tack igen |
|
|
Hyr en sån där textiltvätt på närmsta uthyrningsfirma och passa på att ta mattorna på golvet samtidigt. Otroligt vad mycket skit man får ut även om det ser rent ut innan. Fick även tips av en rekondare att om man har en liten fläck på textil så går det oftast att med Bräkleen (bromsrengöring) lösa upp den. Vet att de ofta "fuskar" att med tryckluft sedan blåsa skiten in på baksidan istället för att försöka suga upp det. |
|
| Thinner för gulnat och fläckar. Sedan för doften, ozonmaskin. | |
|
Bästa sättet om man har verktygen/produkterna till det! Länk Med vänliga hälsningar Patrik Malmros Owner: Carseal patrik@carseal.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.