|
|
|
|---|---|
|
Igår skulle jag ha reservdel 34 33 7 577 336 från Novation i Uppsala. Drygt 800 spänn ville de ha... :-/ På BMWfans.info är den listad till 13 Euro... Hur gör man för att beställa till de priser som är listade på dessa två siter? Varifrån beställer man? Mvh Magnus | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du får räkna på ca 30% på Europriset så får du priset hos den svenska handlaren. BMW delar är billigare ute i Eu än i Sverige inte så mycket att göra nått åt. Likväl som ett NGK Platina tändstift kostar 50 kr i England och 195 i Sverige märkligt egentligen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Har inte uppfattat som att man kan beställa från dessa siter. Har mest sett dom som information. Förklara gärna hur man gör om du kommer underfund med det för det är oftast bättre priser. Har du förresten kollat med Schmiedmann? Dom brukar ha bättre pris på delarna än BMW men lite beroende på vad man köper så kostar frakten en del som då äter upp "vinsten". Niklas Fransosen |
|
|
Vad priserna på dessa sidor är baserade på har jag ingen aning om. En sak är säkert, de kan både va billigare och dyrare hos en svensk ÅF. Varken realoem eller bmwfans.info bedriver någon försäljning, de är inte ens anslutna till BMW på något mer sätt än att de listar deras reservdelar. |
|
|
Jag hittar inte det där numret alls? Kolla priset hos Schmiedmann. Och 13 Euro till 800 SEK, så stor skillnad har jag aldrig varit i närheten av, har ofta kollat prisindikaton på realoem innan beställning hos BMW. |
|
|
210 kr är den uppgiften jag har på svenska priser, kolla igen med Novation så de gett dig rätt pris. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det där numret är från www.bmwfans.info vakuumledning till bromskraftförstärkare... På realOEM är det 11667601992, men utan pris angivet. Jo, jag har skickat en ny förfrågan till Novation via deras websida. Få se om de svarar... |
|
|
Det kan vara så att 11667601992 har ersatt den gamla slangen. Priset för den nya slangen är 1 215 kr... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.