|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Och jorgens3 M3 ,som man ser på bilderna,var i mkt fint skick håller me dig Jorgens3.. 265 för [!] för en 03a,då hade jag oxå varit bitter lågmilad kanske? **många som är import har navi men bättre har en hel och fin som klarar köras med än navi** "många som är sv-sålda har 18" och snikutr" |
|
|
Själv tycker jag inte en 03ans cab bör kosta över 200 även om den är näst intill nyskick. Ska man över 200 ska det vara en 05a eller nyare. |
|
|
Som referens sålde jag min 02 (tror jag det var) med hardtop på mindre än 24 timmar i höstas. 175 fick jag. utgångspris 189. Svensksåld (om det nu skulle spela roll) få ägare, endast servad av bmw, hardtop och navi, pdc och lite annat. |
|
|
salleopwr den för 175000 köpte min polare från hbg en 328 kör om honom o smg strulat han är uppe i 47000 i rep kostnader det var för bra för att vara sant |
|
|
angående 265 för min så var det så mycket fick betala för sv såld med topp historik 7689mil sallepwr gick på 240 000 + 20k för fälgar innan smg börja strula sedan var den värd 175000 var o titta ta på den med tyckte inte om färgen så det blev 2650000 idag är den kanske värd 220000 av rätt spekulant |
|
|
ute igen nu 150000 undrar vad det kostar att laga alla fel som vanos . smg omlack ny inredning |
|
| Patrikanders är det din polare som säljer den nu för 150k ? | |
|
jag känner inte han bara nyfiken vart priset slutar |
|
| Här är länken:Länk | |
|
Blev det rätt nu Bianca? ;) ------- Min bil suger inte... |
|
|
Så nu har cabben hamnat i Göteborg Länk |
|
|
dom har säkert bara lagat hålen i sätet samma skrot varning |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.