|
|
|
|---|---|
|
Vad kan följande bil betinga i värde? Bmw 523iA steptronic -98 Silvermetallic, svart skinn, svensksåld, 23000 mil, 3 ägare, SoV, elstolar x2 med minne, regnsensor, business cd, servicebok etc. | |
|
Om allt är i sin ordning runt 28 000- 30 000:- borde inte vara svårt att få. BMW M-POWER |
|
| Attraktiv spec med populär färg i kombination m svart skinn. Automat med många mil kan skrämma bort en del, speciellt om lådan inte är servad. Antar att det är import pga elstolarna, men det kan inte påverka så mycket. Skicket blir avgörande men jag är lite mer pessimistisk än GINO och tror mer på 25kkr. | |
| Det är ingen import som jag skrev. Menar du att elstolar inte fanns på Sv-sålda? | |
| Ah, missade att du skrivit det. Elstolar är ovanligt på svensksålda 523:or, vanligare på import. Som sagt, import eller ej påverkar nog inte priset. | |
|
Jag hade varit mer intresserad av en tyskimporterad E39 än en svensksåld såvida allt är i sin ordning. Men det gäller ju även svensksålda. Ang pris så ligger det nog någonstans kring det man tidigare nämnt i tråden; 25'-30'. Är den skattad och besiktigad? Rost? |
|
| Jo den är sk och bes. Det finns en liten rostblemma i nederkant på baklucka, i övrigt mycket fin. | |
| Jag letade (och hittade) E39 pre-facelift för en dryg månad sedan. Och jag hade varit beredd att betala kring 30' för en bil som din... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.