|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har hittat en BMW 320d -03 på blocket: Länk Ringde på den och de sa att jag kunde få 35-40k för min V70 170hk -01: Länk Skulle det vara ett okej byte? Skatten ska betalas i November på Volvon, så jag slipper ju den om jag är snabb. Funderar annars på att köra Volvon i ett halvår till, men jag skulle ju även spara 6000kr i bränsle på det halvåret också om jag bytte till mig BMWn. Tacksam för snabba svar! //Jesper | |
| Kollar man på bilpriser så verkar dealen vara helt ok på pappret iaf. | |
| Hur funkar det med baksäte och lastbilsreggning? Kan ju bli problem om du behöver använda baksätet kanske. Dessutom behöver den väl byggas om vid besiktning. | |
|
Ganska bra värderat för din V70. Min gamla V70 2,4t business plus -03, 20000mil erbjöd Bilia mig 40000kr för. Icke märkeshandlare erbjuder oftast mer. Gr8ride |
|
| 2003 320d är inte så snål som du tror. Läs här på forumet. För det första bör du köpa en 2004-, men helst en E91 LCI om det är 3-kombi. | |
|
Självklart. Men det är ju runt 150.000 kr till. Knappast ett realistiskt råd. ------- //Lövet |
|
|
Se till att LB-gallret följer med, lite synd att det inte finns xenon eller sportstolar, ingen farthållare heller? Mvh |
|
|
"2003 320d är inte så snål som du tror. Läs här på forumet. För det första bör du köpa en 2004-, men helst en E91 LCI om det är 3-kombi. " Men vad fan är det där för tips? -hej Bullen, jag tänkte köpa ett paket kondomer till helgen, är det ett bra köp? - Visst men det blir mer action om du köper en kondomfabrik och en bordell istället! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.