|
|
|
|---|---|
**kombi-lappis** |
Vill bara tacka er för en mkt trevlig dag... Ni va trevliga hela buntetn =) Frånsett den där dåren med den vita =)) Men jag ser redan fram emot nästa... tack.. *rörd med tår på kind* "more bmw too the people" |
|
Tack själv. Efter dagens övningar så vet vi GARANTERAT vem som är touringklubbens clown. Underbart med folk som vågar vara sig själva och DU är den som står för det. Reportage kommer på touringklubbens hemsida. Mvh. Micke Olsson |
|
**kombi-lappis** |
nåja... man ska vara den man e.. å de e jag =) men man kan ju inte alltid lyckas =/... men ganska ofta... det va iaf trevligt å nästa gång, säger jag till så kan ni ta kort på burnouten =) tack för sällskapet =) "more bmw too the people" |
|
Vill med tacka för en trevlig träff, även om man tråkigt nog var tvungen att avvika från platsen lite tidigt. |
|
**kombi-lappis** |
Stensth =)) det tar vi igen nästa gång =)) det va läckert med en TDS E-30 =) men vi möts nog igen =) "more bmw too the people" |
|
så vitt jag vet så finns det inga svensksålda e30 touring med diesel, men jag kan ha fel angående det?! naturligtvis ser jag fram emot nästa touring-träff. |
|
|
Hur många "frälsta" dök upp? roadZter |
|
|
stensth: E30 touring importerades inte av generalagenten som tds eller td helt korrekt. Det finns enstaka inplockade som flyttgods resp privatimport dock. Mvh Asken |
|
|
Jag vet inte om det är semestertiderna som gör att folk inte har tid att träffas. Det kom åtta touringbilar och två "vanliga". Ganska bra ändå med tanke på att det var vår första träff. Mycket trevligt att träffa likasinnade. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jag vill tacka för en trevlig dag i Jönköping, och tycker att det var lite synd att det inte kom fler, men jag tyckte det var j-ligt kul ändå och dom som inte var med så vill jag bara tala om att ni missade ngt... Peter Gbg |
|
**kombi-lappis** |
alla fick ju träffa lapppfan iaf =) det va la halva showen kanske.... Kul attt träffas va det iaf... jag ska nog ner till knutstorp... Ska ni med ???? funderar på d.... Väl mött där då isf.. Micke: nu har du ju mitt nya nummer =) "more bmw too the people" |
|
Bilder finns nu att beskåda på. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Asken: fanns överhuvudtaget e30 touring med tds? jag har bara erfarenhet av att e30 sedan i alla fall bara fanns med td, men jag kan ha fel! Ps, vad är en Scandia diesel? ds *ler* |
|
|
Hej på er! Kan bara instämma, det var hur trevligt som helst, trevliga människor och fina BMW:s, vi ser framemot nästa träff, då vi får hoppas att vi blir lite fler. Nästa träff blir omkring sep-okt //Palle |
|
|
Palle: Det kanske vore trevligt med en träff efter Bilsports arrangemang "En dag på racerbanan på Kinnekull"? Antingen på kvällen eller söndagen? Det kanske är ett alternativ då jag hoppas i alla fall att jag kommer att vara hemma, har svårt att ta mig loss från mitt jobb tyvärr! Jag reser väldigt mycket och långt upp i landet... Detta var bara ett litet tips. Ha de bra alla touring-ägare. |
|
|
stensth: ca 35 mil till Kinnekulle från Helsingborg, det är lite i det längsta laget, annars ett bra förslag. P.S Nästa gång hänger du med och grillar D.S //Palle |
|
|
Palle: Ja, tyvärr så var jag/vi ju tvungna att avvika! Annars så hade jag/vi stannat och grillat och utbytt lite mera "skvaller". |
|
|
stensth: Jag fixar ditt medlemskap snarast och meddelar dig via mail. Mvh. Micke Olsson |
|
**kombi-lappis** |
Palle kära vän... jag har ju 35 mil ner till ringen.. men e det för långt ?? NE för jag ska nämligen ner serru =) "more bmw too the people" |
|
Micke: Ok, bra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.