|
|
|
|---|---|
|
Har en 740 -98, det finns en fabriksmonterad aux-ingång på baksidan av mittkonsollen för 3,5mm kontakt. Köpte en kabel för att koppla in mobilen där för att kunna lyssna på musik eftersom jag inte har någon cd-växlare, men blev ingenting av det hela. Ska det gå att koppla in sig där eller är det en fm-sändare som gäller? Du skall inga andra bilar hava jämte BMW! | |
| Det där är väll en hörlurskontakt? Med tanke på placeringen, testa vad som händer om du kopplar in ett par hörlurar :) | |
| Den funkar om du ställer in TV'n på AV-kanalen. Dock är det bara mono-ljud och du kan behöva en speciell 3.5 mm kontakt om jag minns rätt. | |
|
Kane har rätt, se: Länk /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
| Tack för tipsen, jag har dock inte lyckats hitta något sätt att ställa in AV-kanalen. Jag har inte monterat någon digitalbox ännu, men det borde väl inte behövas? | |
|
Jag antar att du har 4:3 monitor i bilen. I huvudmenyn, välj TV och en av kanalerna är AV-kanalen. Om du har kopplat in monoljud i AV-in kontakten så borde ljudet höras..... /Gunnar /Svart(303/9) 740iA |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.