|
|
|
|---|---|
|
Limo, 97, 19000mil, 2 ägare sen ny, fullservad. Ej skinn, klima , navi, tele mm. Vad kan dennna vara värd tror Ni? Mvh Asken | |
|
Ojoj, är det varken skinn & klima som de flesta tar för givet i en sådan lyxkryssare samt det faktum att den gått nästan 5 varv runt jorden = ca 110 kkr ? Menar du i din förfrågan att den inte har skinn men den andra uppräknande utrustningen (klima etc), kanske lägg på 20 kkr? |
|
| Tror Asken menar att bilen saknar skinn, men har det övriga. Skulle tro att värdet ligger runt 135.000:-. | |
| Jag är senil.. Menar att bilen inte har skinnklädsel men den andra utrustningen nämnd:) Liste, merci. | |
|
Bilen saknar SCHINN....hua...:-) Jag tror att den är mycket svårsåld i Sverige pga milskräcken. Dock verkar den ha mycket utrustning i övrigt. Jag skulle värdera bilen till 125-155' mycket stor ösäkerhetsfaktor i priset....en modell som inte finns såld i Sverige, utan SCHinn, mycket mil (egentligen ganska normala mil). Automat ökar värdet något, blir nog enklare att sälja i en storstad än utanför. /Simon |
|
|
Asken: Max 135.000 kr, men med kompressor och M5 E39-fälgar kan den nog gå för det dubbla! ;) roadZter |
|
jörgen_81 |
jag pröjsa 110 för min 535ia-98 allutr utom skin o navi/tv 17900mil imort 2årsen komplet service.. men funderar på o köpa beg skin inredning o slänga ion J_81 |
| Två år gammal värderingstråd... | |
|
dagens värdering är ca 65-75tusen utan AC. iskall kärra. |
|
|
pistolas: Ingen av bilarna i tråden har saknat klima /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.