|
|
|
|---|---|
|
Men nu är den tydligen hittad igen:) Länk | |
|
Kanske inburar en längre tid?;-) |
|
| Haha, ja kanske det.. Ute efter 10:) | |
| Lite prut på den så har man en fin bil , om man verkligen vill ha mint | |
| Den har ägts av en äldre herre bosatt på Östermalm och alltid parkerad i garage. Minns att jag hämtat ägaren vid sin bostad då jag jobbade på BMW Danderyd och bilen hade varit på service. | |
|
Och den har varit till salu 2-3 år vid det här laget ------- //Lövet |
|
|
Synd att förardörren är omlackad...eller vad tycker ni om bild nr 2? Kanske jag som har extrem syn bara...:-) ganska bra pris ändå tycker jag, folk begär ju 110 tusen för en importerad 10 tusenmilare med 20 ägare. MVH Peter |
|
|
Dyra mil det har varit i den där... 10st servicar på BMW med snitt på 70 mil mellan dem. 7ggr bilprovning. (var 100:e mil) (bara där är det 3kr per mil ibesiktningskostnad.) Varför inte åka taxi? |
|
|
peddan, tycker också att det ser ut så! Alpina B8 Länk |
|
|
Det kostar att ligga på topp:) Värdeminskning 250 000 Service 25000 Besiktning 2100 Skatt ca 20000 Försäkring 50000 Bränsle 9000 Summa 356 100/735= 484,50kr/mil Taxi brukar väl kosta typ 170kr/mil :) Ta siffrorna med en stor nypa salt.. Var bara tvungen att leka lite med siffrorna:) |
|
|
Varför anlitar man "auto-geeber" att sälja bilen? Känns som att en så pass seriös bil borde förmedlas av en lika seriös bilhandlare, typ BMW. |
|
|
Är BMW-handlare seriösa?!? ; ) Synd att det inte var en -02a |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.