|
|
|
|---|---|
|
Det är så många träffar som man vill åka på så att jag fick svårt att hålla reda på alla. Så jag pillade ihop den här listan: Länk Kanske nån mer som har nytta av? /Magnus T | |
| Definivt, bra jobbat Magnus! :) | |
|
MKT bra initiativ .. La den som favorit direkt :) cruZZe |
|
|
Super bra, Utmärkt! Snyggt Magnus! /U |
|
|
Jäkligt fin lista.. Snyggt jobbat.. (att man inte tänkt på det innan) Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
| Hej Magnus, vet du möjligen även hur man gör för att kunna köra i Falkenberg på fredag? | |
| Klicka på loggan för Falkenbergs Motorklubb, klicka på "Bilar" så står all info där. Det står att man måste ha godkänd bil med båge... men det skadar ju aldrig o ringa o fråga... speciellt om man har gott om banvana o kanske licens (som ju ändå krävs i BMW Sport Club) | |
| Tack för detta Magnus:-) | |
|
Jo Magnus. Rackarns trevlig sida. Det verkar som du har missat Sturup. Det är ingen stor bana men jag tänkte att din sida är ju i övrigt komplett så det kanske kunde få vara med. KAK brukar ha regelbundna träningar där (nästa 5 aug), info på Länk klicka på södra och motorsport. BMWCS [Syd] # 2358 HMS |
|
|
blixten: När jag hade min M3 GT så körde jag på träningarna i Falkenberg och jag kom in. Men du får stå på dig... för dom släpper inte bara in dig. Jag var tvungen att visa licensen (självklart) sen var jag tvungen att berätta att jag kört på Mantorp, Knutstorp osv. |
|
| Eddie: TACK!! Lägger in på momangen!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.