|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Monterade däcken idag, tycker inte dubb var så roligt borde nog valt friktion, ljudnivån med dubb ligger ungefär som en Volvo V70 med sommardäck hehe Men f-n vad förbrukningen sjönk när jag gick från 18" till smala 16" hjul hehe Goaste av allt är dock att bilen går 100 % vibrationsfritt oavsett fart nu, mona 18" sommardäck syntes inte mönstrat på bak längre, snacka om obalans i dem hehe |
|
Hej! Kompleterade upp mina V-däck,ett var trasigt så det fick bli ett från skroten. Dim 195/65 R15 på stålfälgar.Tanken var att hinna besikta innan snön kommer men fick tid i nuläget den 2 December.Sen avställning! |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Efter en månad på dubben fick jag nog! la på Bridgestone Blizzak friktion helt underbart nu har jag en riktig bil igen :D ' Satt med ett leende hela vägen hem, fläkten på minimun, stereon avstäng och bara njöt av tystnaden i bilen :) fan så tyst den blev! :D Helt klart värt varenda krona :D |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.