|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
STENFELT: Precis min mening. Jag tyckte bara att det inte framkom i ditt inlägg att du tyckte så. ;-) Skorpionen: I kategorin "tuff bakom skärmen" ska du nog inte peka på någon annan. Av er två är du den som är aggressiv och inte håller dig till saken. Stanna gärna kvar i tråden men snälla, lägg ned ilskan. Det måste väl vara ok att inte tycka lika som du eller att uttrycka sig med engelska uttryck? Och för att återvända till ditt uttalande - när orsakade polisens aggressivitet en olycka med en oskyldig senast? Och hur ofta är det? Har du någon statistik på detta eller är det bara ett dramatiskt utspel för att smutskasta polisens insatser? För du måste ju medge att det för oss som inte känner dig personligen ser ut som att du tycker att polisen minsann inte ska få bete sig aggressivt heller. Och att Verdi kommenterade inlägget av den anledningen. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Well, för egen del (jag har snopp), så skulle jag tro att risken är ordentligt mycket större att jag ensam totalkraschar bilen på något ensligt ställe helt själv alldeles i onödan i någon situation med 6000 varv och mycket rattutslag eller hastighet (eller sladdar av vägen på bredställ på vintern) än att jag orsakar en olycka med andra fordon, cyklister, fotgängare eller barnvagnar inblandade. dvs ett fullt medvetet (olagligt) högrisktagande på utvald plats som går åt skogen. Sånt gör varken kvinnor eller män som inte har "det" (se ovan). I tidningen är det ju "alltid" en man bakom rubriker som "voltade, bilen brann upp, "kraschade mot ett träd på en öde väg i 150km/h" osv medan en kvinna "tappade kontrollen på IKEA-parkeringen och förstörde 10 bilar och ett skyltfönster" etc :) |
|
|
Ja, du kanske. Men betänk då de som leker räserförare på samma sätt i långa bilköer och rusningstrafik varje dag, med farliga omkörningar och försök att tvinga ut folk på vägrenen och "jävlar om de inte flyttar sig när jag ska fram!"... Det är knappast kvinnor som främst utsätter folk för den livsfaran. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
| Mmm. Klart "bäst" blir effekten av mannen som kör aggressivt och leker räcerförare mitt bland allmän trafik och som dessutom aldrig ens har upplevt att tappa kontrollen i sin V70 2.4 hehe. | |
| Det finns särskilda platser för de som gillar att tänja gränserna,de kallas -racerbanor-. | |
| Lite kvinnlig fägring och input i denna tråden hade inte skadat... | |
|
"Lite kvinnlig fägring och input i denna tråden hade inte skadat..." Trådens rubricering lockar nog inte. Lite väl provocerande, eller? mvh/ Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.