|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet nån återförsäljare som har fått hem F13. Min åf har inte blivit av med deras 6-serie cab så dom får ingen coupé..! Och det är ju inte direkt säsong för cabbar så det kanske finns fler återförsäljare med samma problem. Den hade premiär 15 oktober så den borde ju finnas nånstans ute i hallarna. | |
| Har inte Novation i Uppsala en sådan i sin hall? | |
| de borde ju komma ut på blocket snart så kolla den vägen | |
| Länk här är en i norrland hehe :P | |
| Fysatan vad den är FET :D | |
| Både cabben och coupen är riktigt feta - tyvärr är de ej värda 1 miljon plus. Bara du stoppar i nyckeln så är du 200-400 k fattigare. Jag tycker att icke modeller ska ligga en bra bit under miljonen, för att ens vara intressanta. | |
| Icke M modeller ska det vara. Jag stod bredvid en säljare idag som diskuterade ett ev köp av en 730d med 700 mil på mätaren - under dessa 700mil hade bilen tappat 390k i värde. | |
| det är helt vansinnigt! :( | |
|
390' är mycket - var inen på FB igår eftersom de hade sin klubbafton. En 730d stod nedsatt cirka 250' och en 550i cirka 200'. Oerhört mycket pengabrännande på så kort tid... :( ---- BMW CS #6212 |
|
|
finns en vit coupe i hallen hos Novation i Uppsala. Men som sagt där bränner man mycket pengar snabbt, även om den är otroligt läcker. Kanske bättre att lägga 1/3 av denna summa på en beg M6 :-) /Anders |
|
|
Finns en 650i Coupe som är i princip full utr inkl högtalarna från B&O (låter sjukt bra) på förenade bil i Malmö, riktigt nice är den.... och dyr såklart. ;-) |
|
| Var upp på Molin Bil idag och tittade på den vita som länkas högre upp i tråden. Det är helt galet vilken snygg bil det är! Jag har inte varit överdrivet imponerad när jag sett den på bild men i verklignheten slår den undan fötterna för en! | |
| Hehe, kul att höra, en riktig kioskvältare är vad den är :P | |
|
Länk Var tvungen att dela med mig. Hade den haft vitt läder och svarta paneler så hade jag rånat en bank efter julhelgen den saken är säker. Detta må vara topp 5 av BMWs läckraste skapelser! |
|
| stilren: den var inte dålig den men oj oj oj vilket pris | |
| Satan vad läcker den röda var! Men alltså, nedsatt från 1.3 mille... Det är ju löjligt dyrt. Undrar vad det är i förtjänst på en sån för BMW. | |
|
Om man går in och specar en 6-serie coupe på bmwusa.com blir man ju inte heller så nöjd. Jänkarna kan köpa en helt ok specad 640 med nästan allt för lite över 500.000... Bodde man där hade man ju råd :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.