|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har det varit några som tittat på bilen? Vad har gjort att de inte slagit till? Fått någon feedback från affären? På 1200 mil/år är väl prisskillnaden 530 xia och xda marginell som Ulf är inne på. Absolut är skatten inte så rolig att betala, men med en xia lär man få tanka hela tiden istället.. ingendera är väl det roligaste med bilägandet :) Nu börjar det bli frost på nätterna och halt på morgonen, borde inte intresset för den öka närmsta två månaderna..? I din sits hade jag nog avvaktat ett tag till om du inte redan har ersättaren hemma och står med dubbla dyra bilar hemma. Då den ligger bra till i pris på blocket så borde alla som överväger biltypen se den och du har köpare både från Uppsala och Stockholm inom räckhåll. |
|
|
Nån enstaka har kollat på den hitills, men har en imorgon som verkar lovande. Har haft 3 bilar sen 1:a aug men bara behov för 2 så lite trist är det men som sagt bilen är i riktigt bra skick o ligger på rätt pris så jag fortsätter ha is i magen. |
|
|
petzzon; om den är fräsch/felfri/rostfri så tror jag den blir såld efter första rejäla snöfallet. Om det skulle bli ett riktigt snökaos i ett par dagar, eller helst i en vecka, så tror jag att det helt plötsligt skulle kunna bli budgivning på din bil. (så irationell kan begagnatmarknaden vara..!) |
|
| Äntligen i helgen kom kunden!! Insåg att det här var rätt bil för honom, fick släppa 4000:- till så Grattis till nya bilägaren 155000:- för en så bra bil är ju ett klipp :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.