|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en bmw m5 e39 01. Tänkte inhandla lite saker till bilen i vinter. tex bromsskivor m.m Hade även varit gött att köpa kolfiber emblem m.m Är det någon som vet om någon svensk eller utländsk sida som har mycket med grejer till en bmw m5 e39. Har skikat på ebay. Blir så många köp av olika personer/sidor. Måste väl finnas en hel del sidor?????????? | |
|
Länk Bra sida jag beställt från flera gånger. Originaldelar utan BMW-loggan på så att säga. Några kolfiberemblem lär du inte hitta dock, dessa köper du billigast i kina. Länk De "ser ut" som dom jag hade på min 540, de höll imponerande hög kvalitet! |
|
|
Tackar för länkarna:) Någon som har fler förslag???? |
|
| Schmiedmann.se har ju nästan allt utom just kolfibermeblem dock, men en bra sida med snabba leveranser och schysst service :) | |
|
Har scmeidmann original reservdelar? om inte hur är kvaliten? Tjänar man mycket på att beställa av schmeidmann istället för att gå till den lokala bmw återförsäljaren? |
|
|
Schmiedmann är ÅF för BMW, så de kan ta hem originaldelar. Det tar ungefär 4 gånger så lång tid bara. |
|
|
Hur hög kvalite håller reservdelarna som inte är original? |
|
|
Det låter jag va osagt, men ska man köpa piratdelar (oavsätt påstådda kvalitetsmärkningar) så gör man det billigast i Tyskland oas. Största fördelen med Schmiedmann är att dom har en användarvänlig och rätt utbearbetad hemsida, handlar man i Tyskland har man bland annat det knepiga språket att jobba med :) Det många tror som snarare är tvärt om är leveranstider. Jag får paket snabbare från Tyskland än man får från svenska företag, pinsamt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.