|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag funderar på att sälja min 323i årsmodell 1996. Bilen är svensksåld med orginalmonterat m-sport paket och är utrustad med elfönsterhissar, fungerande luftkonditionering, sportstolar, sportratt etc. Den rullar på 17" M3-contur fälgar och bra dubbdäck är monterade på original 16" fälgarna. Bilen har haft 7 ägare och har vart i min ägo sedan april 2007 och endast rullat 2200 mil sedan dess. Den totala mätarställningen är ca 20400 mil. Serviceboken är komplett ifylld och bilen är besiktigad till sista juni 2012. Tyvärr finns det en relativt stor rostbubbla på ena bakskärmen och centrallås samt larm fungerar för närvarande inte, troligtvis pga fel på grundmodulen. Maskinellt är bilen i fint skick och oljeservice är precis gjord. Bilder från garaget.org: Länk Vad kan tänkas vara ett lämpligt pris? | |
|
Skulle tippa på att du skulle kunna få ut mellan 23 000:- - 28 000:- Du har 17 bilder på bilens yttre men inte en enda bild på insidan? Hur tänker man då? Allmänt nyfiken bara... BMW M-POWER |
|
|
Instämmer med GINO att 28 000:- vore ett lämpligt annonspris att starta med. Sen märker man rätt fort om det finns intresse eller om man får krypa ner ett par tusenlappar. Mvh Stefan |
|
|
Okej, det var väl ungefär vad jag kunde tänka mig, hade kanske hoppats att man kunde få några tusenlappar mer, men men... GINO Bilderna har legat på garaget en längre tid och jag länkade dem enbart för att ha något att visa. Bilderna är således inte representativa för en eventuell annons :) |
|
|
gustallfr: Gör som Stefan85 skriver, börja runt 28-30 000:- och invänta respons om du vill få ut så mkt som möjligt och har gott om tålamod. Gör rent bilen ordentligt, ta fina bilder både invändigt och utvändigt, släng upp en bra ärlig annons här på AP och blocket och hoppas på det bästa. Om det inte händer något får du väl sänka priset successivt. Lycka till! BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.